خوزه مورینیو همچنان درمورد آینده کاری خود و اینکه هدایت چه تیمی را بر عهده خواهد گرفت، با اطمینان کامل صحبت نمی کند.

به گزارش خبرنگار  حوزه دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ، مورینیو اعلام کرد: هنوز نمی دانم به کجا می روم، هنوز هیچ چیز مشخص نیست. 

در حالی که فوتبال دوستان جهان منتظر فهمیدن نام مقصد بعدی مرد پرتغالی هستند، اما او همچنان در این رابطه سکوت اختیار کرده و به همگان اطمینان داده که در ابتدای فصل جدید کار خود را آغاز خواهد کرد، ولی هیچ نامی از باشگاه مورد نظر خود نبرد. 

وی افزود: پیشنهادات خوبی به من ارائه شده است. در پایان فصل و در بازار نقل و انتقالات همه از آینده کاری من آگاه خواهند شد. من نمی دانم که به کجا می روم، اما این را می دانم که به جایی می روم که قدردان ایده های من و روش کار من باشند. دلم می خواهد به جایی بروم که مورد علاقه من باشد. 

واکنش آقای خاص به سرمربی گری تیم سوریه!

مورینیو گفت: پس از چند ماه تجدید قوا و انرژی، آماده می شوم که به جایی بروم که بتوانم تمام ایده هایم را به اجرا بگذارم. اگر بخواهیم به گفته های مردم توجه کنیم، هزار و یک حرف برای گفتن وجود دارد. 

بدون شک سرمربی گری تیم سوریه انتخاب من نخواهد بود. زیرا این تیم هیچ گونه تناسبی با پیشینه کاری من نخواهد داشت. 

وی ادامه داد: من دلم می خواهد که در باشگاهی مسئول و شاغل در سطح لیگ دشوار فعالیت کنم، نه در سطح آسان. من هیچ علاقه ای به اهداف آسان ندارم و برای گرفتن بهترین تصمیم تمام تلاش خود را می کنم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار