روز دوم از هفته 25 لیگ برتر فوتبال عرصه تقابل بین ستاره های سابق و فعلی چند تیم لیگ برتری است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،در هفته 25 لیگ برتر فوتبال ایران 26 بازیکن و 2 سرمربی به مصاف تیم های قبلی خود می روند.
در این میان دیدار ملوان.پرسپولیس و استقلال تهران.سپاهان با حضور پنج بازیکنی که سابقه بازی برای تیم های مقابل را دارند، رکوددار این هفته است.

ملوان-پرسپولیس
پژمان نوری کاپیتان ملوان سابقه چهار فصل حضور در پرسپولیس و آمار 130 بازی و 10 در این تیم را دارد. نوری با پرسپولیس قهرمانی لیگ هفتم را به دست آورد.

مازیار زارع کاپیتان دوم ملوان نیز در سه فصل بازی برای پرسپولیس 114 بار پیراهن سرخ پوشان پایتخت را به تن کرد و قهرمانی جام حذفی سال 1390 را کسب کرد.
حسین ماهینی و حسین کنعانی زادگان 2 مدافع ملوان، بازیکنان پرسپولیس هستند که دوران خدمت مقدس سربازی را در جمع قوهای سپید سپری می کنند.
ماهینی در سه فصل آمار 69 بازی و 2 گل را در پرسپولیس ثبت کرد. نایب قهرمانی لیگ سیزدهم حاصل دوران حضور مدافع راست کنونی ملوان در جمع سرخ پوشان پایتخت است.

کنعانی نیز در سه فصل فقط سه بازی برای پرسپولیس انجام داد.
در سوی مقابل محسن مسلمان هافبک طراح پرسپولیس دوران خدمت سربازی خود را در ملوان پشت سر گذاشت. وی بین سال های 1389 تا 1391 در 61 بازی، سه گل برای ملوان به ثمر رساند.

استقلال تهران-سپاهان اصفهان
امید ابراهیمی هافبک دفاعی آبی پوشان پایتخت چهار سال پیراهن سپاهان را به تن کرد. وی در این تیم آمار 158 بازی و 22 گل را به جا گذاشت و همراه با سپاهان قهرمانی لیگ برتر دهم و یازدهم و قهرمانی جام حذفی سال 1392 را به دست آورد.

مهدی رحمتی کاپیتان استقلال در سه فصل بازی برای سپاهان 112 بار وظیفه حراست از دروازه زردپوشان دیار نصف جهان را به عهده گرفت و با این تیم قهرمانی در لیگ برتر نهم و دهم را کسب کرد.

خسرو حیدری هافبک.مدافع سمت راست استقلال در فصل 89.90  چهل بازی پیراهن سپاهان را به تن کرد و یک گل به ثمر رساند.قهرمانی لیگ دهم حاصل حضور یک ساله خسرو در اصفهان است.
یعقوب کریمی هافبک چپ استقلال در لیگ سیزدهم آمار 25 بازی و یک گل را در سپاهان ثبت کرد.
امین منوچهری مهاجم کنونی سپاهان نیز در نیم فصل نخست لیگ دوازدهم 15 بازی برای استقلال انجام داد و یک گل به ثمر رساند.

ذوب آهن-تراکتورسازی
قاسم حدادی فر کاپیتان ذوب آهن در زمان خدمت سربازی خود در نیم فصل دوم لیگ یازدهم 13 بازی برای تراکتور انجام داد و یک گل زد. نایب قهرمانی لیگ یازدهم افتخار قابل ذکر دایی قاسم ذوبی ها در جمع تراکتورسازان است.

احمد امیر کامدار هافبک ذوبی ها نیز در لیگ چهاردهم 26 بار برای تراکتور به میدان رفت و با این تیم عنوان نایب قهرمانی لیگ را کسب کرد.
سینا عشوری هافبک دفاعی کنونی تراکتور بازیکن ذوب آهن است که برای گذراندن سربازی در تبریز حضور دارد. وی در هفت فصل 152 بازی برای ذوبی ها انجام داد و هفت گل به ثمر رساند. قهرمانی جام حذفی 1388 تنها افتخار عشوری با ذوب آهن است.

مسعود همامی دروازه بان ذخیره تراکتور نیز در یک فصل و نیم حضور در ذوب آهن 12 بار وظیفه حراست از دروازه سبزپوشان اصفهانی را به عهده گرفت.

نفت-پدیده
چهار بازیکن پدیده سابقه پوشیدن پیراهن زردپوشان پایتخت را در کارنامه دارند.
احمد آل نعمه بین سال های 1391 تا 1393 در 55 بازی، چهار گل به ثمر رساند.
مهدی خیری هافبک سرعتی مشهدی ها در لیگ یازدهم آمار 25 بازی و هفت گل را در تیم نفت به جا گذاشت.
رضا ناصحی در نیم فصل دوم لیگ دهم  در 16 بازی برای نفت آمار 16 بازی و 2 گل را ثبت کرد.

محسن یوسفی تاثیرگذارترین بازیکن این روزهای پدیده نیز در نیم فصل دوم لیگ دوازدهم 12 بازی برای نفت انجام داد و یک گل به ثمر رساند.


انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار