دبیرکل جمعیت پیشرفت و عدالت گفت: مرحله دوم انتخابات مجلس دهم حساسیت بالایی دارد.

حسین قربانزاده در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص اهمیت دور دوم انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی برای دو جریان اصلاح‌طلب و اصولگرا در کشور اظهار داشت: دور دوم انتخابات مجلس دهم حساسیت بالایی دارد، البته از 69 کرسی حدود 22 کرسی میان طیف اصولگرا و اصلاح‌طلب به طور مساوی تقسیم می‌شود.

وی در ادامه افزود: در حوزه‌هایی رقابت میان اصلاح‌طلبان و یا اصولگرایان است که می‌توان یش بینی کرد اصلاح‌طلبان و اصولگرایان وضعیت مساوی در کسب 22 کرسی داشته باشند.

قربانزاده با تاکید بر اینکه دیگر کسب کرسی‌های باقیمانده اهمیت بالایی دارد و البته تعیین کننده است، گفت: در واقع رقابت سنگینی میان طیف اصولگرا، اصلاح‌طلب و مستقلین برای کسب 51 کرسی باقیمانده در جریان است.

دبیرکل جمعیت پیشرفت و عدالت در ادامه تصریح کرد: از این جهت اهمیت دارد که تعداد افراد منتسب به هر گروه پس از مرحله دوم انتخابات مشخص می‌شوند که در تعیین هیئت رئیسه مجلس تاثیر گذار است.

وی درپایان خاطر نشان کرد: نمی‌توان پیش بینی کرد کدام طیف در مرحله دوم انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی کرسی بیشتری کسب خواهد کرد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار