طبق ادعای یکی از رسانه های الجزایری، احتمال سرمربیگری کی روش در تیم ملی الجزایر قوت گرفت.

کی‌روش روی نیمکت تیم ملی الجزایر؟!به گزارش  گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،نشست هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال با کی روش، سرمربی تیم ملی امروز برگزار می‌شود و با توجه به اینکه این احتمال وجود دارد که کار به گونه‌ای پیش برود که کی‌روش از تیم ملی جدا شود، بعید نیست گزینه بعدی کی روش بر عهده گرفتن هدایت تیم ملی الجزایر باشد.

چندی پیش یکی از رسانه های الجزایری با استناد به یکی از منابع نزدیک خود به فدراسیون فوتبال الجزایر،  اعلام کرد که کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم‌ملی کشورمان رزومه خود را به فدراسیون این کشور فرستاده است و مدیر برنامه این سرمربی پرتغالی در حال مذاکره با فدراسیون این کشور است تا به توافق برسند که هدایت تیم‌ملی الجزایر را برعهده بگیرد.

از سوی دیگر روزنامه " الشروق الریاضی" الجزایر در جدیدترین خبر خود نوشت: جمال بلماضی، سرمربی لخویا قطر که یکی از گزینه‌های هدایت تیم‌ملی الجزایر بود اعلام کرده که پیشنهاد فدراسیون این کشور به سرمربی لخویا کذب است.

 در ادامه این خبر آمده است: محمد روراوه، رئیس فدراسیون فوتبال الجزایر رسما با جولن لوپتگی، سرمربی سابق پورتو تماس گرفته است ولی این سرمربی اسپانیایی حاضر نیست به الجزایر بیاید.

طبق ادعای این رسانه و حذف دو گزینه اصلی سرمربیگری، از طرف دیگر کی روش که در صفحه مجازی خود به نوعی خداحافظی کرده است، بعید نیست که این سرمربی پرتغالی سر از فوتبال الجزایر درآورد.

یادداشت از نسیم نصیری



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار