عضو شورای فنی تیم های ملی کشتی آزاد گفت:بر اساس فرآیند تعریف شده تمامی کشتی گیران واجد الشرایط باید در رقابت های انتخابی تیم ملی کشتی بگیرند.

ابراهیم جوادی در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ضمن بیان این مطلب افزود:اعضای شورای فنی  رقابت انتخابی را برای آن که حقی از کسی ضایع نشود و تشک مسابقه به عنوان بهترین قاضی مشخص کند چه کسی شایستگی پوشیدن دوبنده تیم ملی را در میادین بزرگ دارد تصویب کردند.
دارنده مدال برنز المپیک تصریح کرد:همانطور که در چند سال گذشته دیدید هیچ کشتی گیری به عضویت تیم در نیآمد مگر آنکه در رقابت انتخابی به میدان رفت به هیمن منظور نیز در آستانه المپیک تاکید می کنم هر فردی به دنبال دوبنده تیم است باید در میدان انتخابی خودش را ثابت کند.
وی درباره درخواست های کشتی گیران مبنی بر این که مصدوم هستند و نمی توانند در انتخابی شرکت کنند هم گفت:در کشتی آسیب دیدگی یک موضوع کاملاً طبیعی است در هر صورت اگر کمیته پزشکی تشخیص دهد که کشتی گیران آسیب دیده هستند شورای فنی تصمیم گیری لازم را خواهد کرد.
دارنده چهار مدال طلای جهان درباره این که آیا ممکن است شورای فنی کشتی گیری را به  دلیل آسیب دیدگی از انتخابی معاف کند گفت:به هیچ عنوان ما یک چنین تصمیمی را نخواهیم گرفت شاید رقابت انتخابی در وزنی خاص به تعویق بی افتد اما با قاطعیت عرض کنم انتخابی به قوت خودش باقی خواهد ماند.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار