20 فروردین، یادآور روز ملی فناوری هسته ای و تحقق شعار ما می توانیم است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛ امام جمعه شهرستان رامیان در خطبه های نمازجمعه این هفته گفت: فناوری هسته ای دربرگیرنده بسیاری از علوم مهندسی و پایه است و در حال حاضر، منحصراً در اختیار تعداد کمی از کشورهای جهان است.
حجت الاسلام طاهری افزود:  اهمیت کسب این فناوری موجب جهش علمی در همه زمینه های علمی و صنعتی در کشورمان شده است وبعد از مذاکرات 5+1امروز همه جهان حقوق هسته ای ایران را به رسمیت می شناسند که این حق طبیعی ومسلم مردم ایران است.

خطیب نماز جمعه رامیان افزود : به دنبال صدور فرمان امام، با کمک افراد خیّر و سازمان‌ها بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شکل گرفت و به صورت نهادی انقلابی به فعالیت در عرصه‌ی مسکن پرداخت و برای تهیه‌ی مسکن به طبقات محروم جامعه اهتمام ورزید وامروز ایجاد تسهیلات و امکانات برای خانه دار شدن کساني که دارای مسکن نیستند،یکی از نیاز های مهم جامعه است.

طاهری گفت :رجب، عيد اولياء الهى، بهار راز و نياز و عبادت، موسم خضوع و خشوع به درگاه الهى، موعد حضور و خواستن، و زمان قرار صالحان با معشوقشان حق تعالى است. 

وی اضافه کرد: بندگان صالح و آگاه الهى، ماه رجب و شعبان را به عنوان زمينه و مقدمه اى جهت كسب آمادگى براى درك درست و شايسته ماه مبارك رمضان به حساب مى آورند.وی در ادامه افزودگرچه تمام ماه رجب، نزد خداوند و اولياء گراميش عزيز و ارجمند است ليكن برخى از اوقات آن، فضيلت ويژه اى دارد; مثلا اوّلين شب جمعه ماه رجب، داراى امتيازى بزرگ است. پيامبر اسلام(صلى الله عليه وآله) مى فرمايد: از اولين شب جمعه ماه رجب غافل نشويد; فرشتگان آن را «ليلة الرغائب» مى نامند.






انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.