بهره‌مندی از سلول‌های بنیادی برای درمان ضایعات چشمی و دانش جدید استفاده از پروتئین ها برای درمان ضایعات چشمی توسط محققان کشور مورد بررسی قرار می‌گیرد.

بهره مندی از سلول‌های بنیادی برای درمان ضایعات چشمیاحد خوش زبان مسئول فراهم‌آوری سلول‌های بنیادی بیمارستان فارابی در گفت و گو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به دانش پروتئومیکس گفت: پروتئومیکس علم گسترده بهره‌مندی از پروتئوم برای مطالعه بیان، تغییرات پس از ترجمه و مطالعه بر همکنش پروتئین‌ها با سایر مولکولهاست که بخوبی در بیمارستان فارابی مورد استفاده قرار می‌گیرد. 

وی در ادامه از درمان بیماری‌ها و ضایعات چشمی توسط محققان ایرانی خبر داد و افزود:در خرداد ماه با حضور مردم و خیرین سلامت شاهد راه‌اندازی اتاق عمل و ارائه خدمات به افراد با ضایعات چشمی خواهیم بود.

خوش زبان با اشاره به نقش کلیدی خیرین سلامت افزود: خیرین سلامت با حمایت‌های مادی و معنوی گام مهمی در عملیاتی نمودن نتایج تحقیقات بیمارستان فارابی برداشته‌اند و بزودی با حمایت‌های این افراد شاهد راه‌اندازی اتاق‌های عمل و درمان بیماران با ضایعات چشمی خواهیم بود. 

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار