نامزد جمهوریخواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا گفت اوباما باید از مردم به دلیل هفت سال رکود اقتصادی عذرخواهی کند.

 به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از تلویزیون سی ان ان، «تد کروز،» نامزد انتخاباتی حزب جمهوری خواه آمریکا، در آستانه برگزاری انتخابات مقدماتی در ایالت نیویورک آمریکا با یکی از خبرنگاران شبکه سی ان ان مصاحبه کرد.

وی ابتدا در واکنش به انتشار عکس خود و همسرش در روزنامه «نیویورک دیلی نیوز» گفت: من هرگز در میان روزنامه نگاران چپگرا یا روزنامه های عامه پسند محبوبیت نداشتم. انرژی و حمایت های زیادی در اینجا دریافت کردیم. من به بروکلین آمدم، با جامعه روس تبارهای یهودی و مسیحیان ارتدوکس گفتگو کردم. دیروز نیز در «برونکس» فرصت آن را یافتم که در کنار کشیش های لاتین تبار و آفریقایی تبار باشم.

تد کروز در پاسخ به این سؤال که آیا به عنوان یک مسیحی اهل ایالت تگزاس در برقراری ارتباط با یهودیان ارتدوکس در نیویورک موفق بوده است، گفت: «بله، تا حد زیادی همین طور است. ما از حمایت فوق العاده ای در بین یهودیان و بالاخص یهودیان ارتدوکس برخورداریم. من موهبت سخنرانی در کنیسه های سراسر آمریکا را داشتم و تمرکزم بالاخص بر دفاع از آزادی مذهبی و ایستادن کنار اسرائیل بوده است.»

این نامزد حزب جمهوری خواه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا گفت ما فضایی ایجاد کرده ایم تا جمهوری خواهان را متحد کنیم. در سراسر آمریکا، حدود شصت و پنج تا هفتاد درصد جمهوری خواهان می دانند که دونالد ترامپ بهترین نامزد برای مصاف با هیلاری کلینتون نیست و مقابل او بازنده خواهد شد. 

وی افزود: ما شاهد هستیم که این دسته از جمهوری خواهان برای حمایت از ستاد تبلیغاتی من متحد شده اند. چند روز پیش نیز این مسئله را در ایالت «ویسکانسین» شاهد بودیم. 

تد کروز در بخش دیگری از مصاحبه خود به این سؤال که آیا حاضر است از «میچ مک کانل،» رئیس اکثریت جمهوری خواهان در سنا، به علت دروغگو خطاب کردن او عذرخواهی کند، پاسخ نداد و گفت: مردم از این مناقشه های داخل حزبی در واشینگتن خسته شده‌اند. افرادی که باید عذرخواهی کنند باراک اوباما و هیلاری کلینتون هستند. آن‌ها باید به علت هفت سال رکود اقتصادی، انتقال بسیاری از مشاغل به خارج از کشور و ثابت ماندن حقوق کارکنان از مردم آمریکا عذرخواهی کنند. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار