رشت؛

سکونت،فراغت و فعالیت، سه محور اصلی توسعه شهری

شهردار رشت در مراسم افتتاح پارک گلها سکونت، فراغت و فعالیت را سه محور اصلی توسعه شهری برشمرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت:در این مراسم ،دکتر سید محمدعلی ثابت قدم با قدردانی از مجموعه مدیریت شهری در تمامی بخشها به جهت همراهی و همدلی در راستای توسعه شهری گفت : رویکرد ما در توسعه شهری رویکرد غیرمتمرکز است.

وی با بیان اینکه در سال گذشته نیز با همین نگاه توانستیم با تعامل و تشریک مساعی، کارها را پیش ببریم اضافه کرد: امیدواریم در سال جدید نیز اتفاقات مهمتر و مؤثرتری در جهت توسعه شهری رقم بخورد.

 ثابت قدم ، سکونت ، فراغت و فعالیت را سه محور اصلی در توسعه شهری برشمرد و افزود : در محور سکونت ساخت و ساز استاندارد ، در محور فعالیت کسب و کار و ایجاد بازارچه های محلی جهت اشتغال ، در حوزه فراغت نیز باید فراغت همراه با سلامت و توسعه پایدار اتفاق بیفتد تا بتوان نیازهای فردی و اجتماعی شهروندان را تامین نمود.

 شهردار رشت همچنین به توسعه محلی بر اساس کاهش فاصله محلات اشاره و تصریح کرد : محلات کم برخوردار را مبنای عمل برای توسعه شهری قرار خواهیم داد و بنا داریم حاشیه ی رودخانه های گوهر رود و زرجوب را به فضای سبز تبدیل کنیم که این امر موجب می شود تا به استاندارد شهری در حوزه توسعه دست پیدا نماییم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.