پیگیر ایجاد دانشکده های شیلات و سلامت در چوئبده و اروندکنار هستیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛فرماندار ویژه آبادان گفت: بر اساس پیشنهاد یکی از نمایندگان منتخب قرار است تا در سال جاری دانشکده شیلات در چوئبده و دانشکده سلامت در اروندکنار ایجاد شود.

عزیزاله شهبازی با اشاره به اینکه امسال از سوی مقام معظم رهبری سال «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» نامگذاری شده است، افزود: معنی فرمایشات رهبری آن است که ایران می تواند با استفاده و اتکا به دانش و تجیهزات کامل داخلی از اتفاقاتی که در دنیا رخ می دهد بی نیاز باشیم .

وی با بیان اینکه برای رونق شهرستان آبادان برنامه های مختلفی را به عنوان برنامه راهبردی در دستور کار داریم، گفت: بنا به گفته معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه ریزی کشور، استان خوزستان به دلیل مدیریت سیاسی مناسب اش به عنوان استان پایلوت (نمونه) در بحث اقتصاد مقاومتی تعیین شد و بایستی اقتصاد مقاومتی از این استان آغاز شود.

فرماندار ویژه آبادان با اشاره به موضوع بازارچه مرزی اروندکنار که تا این زمان به عنوان یک ظرفیت باقی مانده بر روی کاغذ بود، افزود: با همت استاندار خوزستان و استفاده از اعتبارات و امکانات محلی و استانی این بازارچه سال گذشته راه اندازی شد .

شهباری گفت: با توجه به بررسیهای انجام شده در زمینه شناسایی واحدهای تولیدی نیمه فعال، مجتمع پتروشیمی آبادان در زمره این واحدها قرار دارد که به رغم بودنش در بورس و نیمه دولتی بودن آن با مشکل کمبود سرمایه در گردش مواجه است .

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.