با تصمیم کادر فنی تیم ملی حميد سوريان بعنوان نماينده وزن 59 كيلوگرم كشتي فرنگي در مسابقات گزينشي مغولستان برای کسب سهمیه المپیک 2016 به ميدان مي رود.

سوریان برای المپیکی شدن راهی مغولستان می شودبه گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،محمد بنا درباره انتخاب حمید سوریان به عنوان نماینده وزن 59 کیلو گرم کشورمان در رقابت های گزینشی که 3 اردیبهشت ماه در مغلوساان برگزار می شود گفت: با تصمیم کادر فنی حمید سوریان نماینده وزن 59 کیلوگرم کشتی فرنگی در مسابقات گزینشی مغولستان است.
 
وی ادامه داد: با توجه به زیر نظر داشتن تمرینات سوریان پس از بازگشت از قزاقستان وی از نظر آمادگی و شرایط وزنی در موقعیت بهتری نسبت به سایر نفرات مد نظر در این وزن قرار داشت.
 
بنا در پایان خاطر نشان کرد:امیدوارم سوریان و بابا جان زاده در رقابت های گزینشی مغولستان که به صورت جهانی برگزار می شود با قرار گرفتن به بین سه نفر برتر در روز سوم اردیبهشت ماه سهمیه المپیک 2016 برزیل را کسب نمایند تا کار به مرحله آخر در ترکیه کشیده نشود.

گفتنی است پیش از این قرار بود سامان عبدولی به عنوان نماینده وزن نخست تیم ملی کشتی فرنگی برای کسب سهمیه المپیک راهی رقابت های گزینشی مغولستان شود.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۴ ۱۹ فروردين ۱۳۹۵
سلام
خداوند عزيز به اين پهلوان با غيرتمون، حميد سوريان ، قوت بده كه در اين سالها براي وطنش از جون مايع گذاشته، انشاالله كه سهميه و بعدشم طلاي المپيك رو ميگيره. انشاالله
آخرین اخبار