رئیس قشر بسیج فرهنگیان: شهیدمنتظر قائم از شهدای پیشتاز و شجاعی بود که جان خود را در راه مبارزه مستقیم با آمریکا فدا کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ علی دهقان بهابادی رئیس قشر بسیج فرهنگیان استان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام انقلاب اسلامی و دفاع مقدس گفت: شهید محمد منتظر قائم از شهدای پیشتاز و شجاعی بود که جان خود را در مبارزه مستقیم با آمریکا فدا کرد.

معاون پشتیبانی آموزش و پررش استان با اشاره به انتخاب شهید محمد منتظر قائم به عنوان شهید شاخص کشور درسال 95 از تدارک برنامه های معرفی این شهید والامقام در مدارس خبرداد و افزود: بدین منظور کمیته ای در اداره کل آموزش و پرورش تشکیل شده است.

رئیس کمیته تجلیل از شهید منتظر قائم در آموزش وپرورش  با تحلیل از شجاعت، ولایتمداری و پیشتازی این شهید در مبارزه با تجاوز آمریکا گفت: شهید منتظر قائم از جمله شهدای گرانقدری بود که تحت پرچم ولایت در مقابل نفوذ استکبار ایستاد و جان خویش را فدای اسلام و انقلاب نمود.

دهقان بهابادی با اشاره به شکل گیری ستاد استانی گرامیداشت شهید شاخص مقابله با نفوذ  افزود: آموزش و پرورش به عنوان یکی از اعضای این ستاد درتدارک برنامه های ویژه ای در مدارس است.

انتهای پیام/ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.