فرمانده انتظامی کلان‌شهر تبریز از دستگیری سه سارق سابقه‌دار و حرفه‌ای منزل، خودرو و داخل خودرو با بیش از 46 فقره سرقت توسط ماموران کلانتری 20 شهرک پرواز خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ سرهنگ نوروزی گفت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر سرقت منزل، خودرو و داخل خودرو در منطقه‌ای از تبریز، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی بیان کرد: ماموران کلانتری 20 شهرک پرواز، تحقیقات گسترده‌ای را در این زمینه آغاز کرد و در ادامه بررسی‌ها رد پای سه سارق سابقه‌دار و حرفه‌ای فعال در این سرقت‌ها را شناسایی و آن‌ها را هنگام پرسه زنی با یک دستگاه خودروی سرقتی در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کردند.

نوروزی تصریح کرد: متهمان در ابتدا منکر هرگونه سرقت شدند اما در تحقیقات تکمیلی با توجه به شواهد و قرائن موجود به ناچار لب به اعتراف گشودند و به بیش از 46 فقره سرقت خودرو و لوازم داخل خودرو اعتراف کردند.

وی افزود: در ادامه این عملیات تیم رسیدگی کننده پرونده در بازرسی از مخفیگاه متهمان، تعداد زیادی اموال سرقتی از جمله 14 تخته انواع فرش دستباف، 25 دستگاه گوشی همراه، 15 دستگاه سیستم صوتی خودرو و 10 دستگاه لوازم برقی ساختمانی کشف کرد.

نوروزی خاطرنشان کرد: با تلاش ماموران یک نفر مالخر نیز در این خصوص شناسایی و طی عملیات جداگانه دستگیر شد که در این راستا پرونده مقدماتی تشکیل و جهت بررسی تخصصی به همراه متهمان به پلیس آگاهی استان ارسال شد.

فرمانده انتظامی کلان‌شهر تبریز در پایان از شهروندان خواست تا خودرو و وسایل نقلیه خود را به تجهیزات حفاظتی و بازدارنده از جمله قفل پدال، قفل فرمان و سویچ مخفی مجهز کرده و از پارک خودروها در محل‌های کم تردد و رها کردن آن به صورت روشن در کنار معابر خودداری کنند و در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک موضوع را از طریق تماس با تلفن 110 با پلیس در میان بگذارند.
 
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.