با حضور مدير كل اوقاف و امور خيريه استان، فرماندار و كاركنان اداره اوقاف و امورخيريه بيجار، حجت السلام مهدي مرادي برای سرپرستی اداره اوقاف و امورخيريه شهرستان بيجارمنصوب شد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه جوان ازسنندج،مديركل اوقاف و امورخيريه استان كردستان در آيين معارفه و توديع در محل اداره بيجار با تقدير از زحمات بهمن آقاخاني كه به افتخار بازنشستگي نايل شده است، گفت: حجت السلام مهدي مرادي نيز از كاركنان جمعي اداره كل استان كردستان است كه اميد است با همكاري فرماندار و ديگر همكاران در امور محوله موفق باشند.

سلمان روحي به اجراي نيات واقفين و حركت در بعد فرهنگي، اجتماعي و مذهبي بعنوان محوري ترين برنامه كاري ادارات اوقاف استان تاكيد نمود.

فرماندار شهرستان بيجار نيز در ادامه آيين معارفه و توديع با تقدير از همكاري و خدمات دلسوزانه بهمن آقاخاني در مدت تصدي رياست اداره بيجار براي موفقيت سرپرست جديد اين اداره آرزوي موفقيت نمود.

حجت السلام مهدي مرادی تا كنون سمت هاي كارشناس امور فرهنگي اداره اوقاف و امور خيريه شهرستان قروه، سرپرست معاونت فرهنگي اداره كل اوقاف استان كردستان و سرپرست اداره اوقاف و امور خيريه شهرستان كامياران را در كارنامه خود دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.