در جریان سفر هیات عالی رتبه تجاری و اقتصادی کشورمان به اتریش، تفاهم‌نامه‌ای برای ساخت بیمارستان‌های تأمین اجتماعی در تبریز و شیراز با شرکت VAMED که یکی از شرکت های بزرگ بیمارستان ساز و معتبر جهانی است، به امضا رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری خانه سازی ایران به عنوان یکی از شرکت‌های وابسته با سازمان تأمین اجتماعی همراه با هیاتی متشکل از فعالان اقتصادی و بخش خصوصی کشور به منظور انعقاد تفاهم نامه بیمارستان های 320 تختخوابی تبریز و 320 تختخوابی شیراز با شرکت VAMED که یکی از شرکت های بزرگ بیمارستان ساز و معتبر جهانی است به کشور اتریش سفر کرد.

مقدس زاده در مراسم امضای تفاهم نامه همکاری با شرکت اتریشی VAMED اظهار کرد: این تفاهم نامه به منظور ساخت دو بیمارستان 320 تختخوابی در شهرهای تبریز و شیراز  میان شرکت سرمایه گذاری خانه سازی ایران و شرکت VAMED اتریش به ارزش تقریبی 200 یورو به امضا رسید و هر دو پروژه با استفاده از فاینانس خارجی اجرا خواهد شد.

در همایش اقتصادی  ایران و اتریش که همزمان با سفر هیأت تجاری و اقتصادی ایران به اتریش در محل اتاق اقتصاد اتریش برگزار شد، به غیر شرکت سرمایه گذاری خانه سازی ایران هفت شرکت ایرانی دیگر نیز با شرکت های اتریشی در حضور روسای اتاق های بازرگانی دو کشور تفاهم نامه امضا کردند.
 
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.