فرماندار شهرستان بیله‌سوار گفت:‌ تسهیلات کم‌بهره برای کشاورزان خسارت‌دیده از آتش‌سوزی مزارع شهرستان بیله‌سوار اعطا می شود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ آرام حلیم در جلسه کارگروه کشاورزی شهرستان بیله‌سوار اظهار داشت: عمل به اقتصاد مقاومتی در شهرستان در گرو توسعه بخش کشاورزی منطقه است و دانش بنیان کردن کشاورزی از اولویت‌های توسعه شهرستان در بخش کشاورزی است.

وی با اشاره به اینکه شهرستان بیله‌سوار نقش تعیین کننده‌ای در توسعه اقتصادی و امنیت غذایی استان و کشور دارد، گفت: کشاورزی حلال‌ترین و پایدارترین شغل است و استعداد خاکی منطقه و مرغوبیت محصولات برداشتی ارزشمندی شغل کشاورزی را در کنار تلاش و زحمت کشاورزان دو چندان کرده است.

فرماندار شهرستان بیله‌سوار تصریح کرد: بهره‌گیری صحیح و حداکثری از منابع آبی می تواند تحول بزرگی در کشاروزی منطقه ایجاد کند و اجرای کامل طرح‌ها و مصوبات کارگروه توسعه بخش کشاورزی می‌تواند به توسعه فعالیت‌ها و بهبود آن تاثیرگذار باشد.

حلیم افزود: سال گذشته بیش از 500 هکتار از زمین‌های زراعی گندم کشاورزان دچار آتش‌سوزی شده بود که با پیگیری‌های انجام شده برای هر هکتار از زمین‌های خسارت دیده مبلغ 40 میلیون ریال تسهیلات وام کم بهره در نظر گرفته شده است که در اوایل هفته آینده از طریق بانک‌های کشاورزی شهرستان به خسارت‌دیدگان ارائه خواهد شد.

فرماندار شهرستان بیله‌سوار بیان کرد: در سالی که به نام اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل مزین شده، جهاد کشاورزی همچون گذشته نسبت به خدمت رسانی به بهره‌برداران بخش کشاورزی در راستای اشتغالزایی مولد و توسعه پایدار کشاورزی گام بردارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.