رئيس اداره تبليغات اسلامي بروجرد گفت: به منظور برگزاري هرچه باشكوهتر آيين اعتكاف 22 باب مسجد شهري و روستايي در بروجرد آماده شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛حجت الاسلام صادق افزود: 12 مسجد از اين تعداد شهري و 10 مسجد در روستاهاي بروجرد آماده شده اند.
وي با بيان اينكه سه مسجد در شهر ويژه برادران تدارك ديده شده است، گفت: ثبت نام معتكفين از روز سه شنبه 24 فروردين به مدت يك هفته در دو نوبت صبح و بعداز ظهر در مسجد امام خميني(ره) بروجرد انجام مي شود.
رئيس اداره تبليغات اسلامي بروجرد افزود: آيين معنوي اعتكاف با حضور 40 مبلغ بومي و اعزامي از قم برگزار مي شود كه برنامه هاي مختلفي از جمله برپايي نمازهاي جماعت، پاسخ به شبهات ديني، قرائت قرآن، ختم قرآن، تصحيح قرائت نماز و سخنراني در اين آيين تدارك ديده شده است.
وي خروجي اعتكاف را پاك شدن گناهان خواند و اظهار كرد: آيين اعتكاف در دين مبين اسلام و ساير اديان تاكيد شده است بطوريكه پيامبر اكرم(ص) همواره احكام اعتكاف را آموزش مي دادند.
حجت الاسلام جعفرپور گفت: پارسال سه هزار نفر در بروجرد معتكف شدند و امسال با توجه به قرار گرفتن زمان اعتكاف در روزهاي تعطيل پيش بيني مي شود تعداد بيشتري براي معتكف شدن ثبت نام نمايند.
آيين معنوي اعتكاف از دوم تا چهارم ارديبهشت ماه به مدت سه روز برگزار مي شود.
انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.