مدیرکمیته‌ امداد شهرستان اردبیل گفت: در سال گذشته نزدیک به ۳ هزار نفر از مددجویان تحت حمایت این نهاد در کارگاه‌های آموزش فنی و حرفه‌ای شرکت کرده‌ و آموزش‌های لازم را فراگرفته‌اند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛جلیل قدیمی در جلسه بررسی روند ارائه آموزش‌های فنی و مهارتی در راستای اشتغالزایی مددجویان در شهرستان اردبیل اظهار داشت: در سال گذشته نزدیک به 3 هزار نفر از مددجویان تحت حمایت این نهاد در کارگاه‌های آموزش فنی و حرفه‌ای شرکت کرده‌ و آموزش‌های لازم را فراگرفته‌اند که بیشتر این تعداد از فراگیران با مهارت‌آموزی و دریافت تسهیلات اشتغال وارد بازار کار شده و به مرحله‌ اشتغال دست یافتند.

وی با اشاره به اینکه بیشترین دوره‌ آموزشی در زمینه پایدارسازی، توسعه و کارآفرینی برگزار شده است، بیان کرد: 2 هزار و 26 نفر از مددجویان در این کارگاه‌ها حضور یافته‌اند.

مدیرکمیته‌ امداد شهرستان اردبیل با بیان اینکه 655 نفر از افراد تحت پوشش در دوره‌های مهارت‌آموزی شرکت کرده‌اند، گفت: 226 نفر از دانش‌آموزان دبیرستانی نیز با حضور در کارگاه‌ها از آموزش‌های فنی و حرفه‌ای بهره‌مند شده‌اند.

قدیمی از کاریابی برای 214 نفر از مددجویان تحت حمایت این نهاد در سال گذشته خبر داد و افزود: هم اکنون این افراد در موسسات، کارخانه‌ها و شرکت‌های خصوصی مشغول به کار و کسب درآمد هستند.

وی با بیان اینکه کمیته‌ امداد در راستای ایجاد اشتغال برای مددجویان و توانمندسازی اقتصادی خانواده‌های تحت حمایت گام‌های موثری را از طریق کاریابی و اشتغالزایی برداشته است، تصریح کرد: در حد وسع و توان کوشیده‌ایم تا در کنار حفظ عزت نفس خانواده‌های آسیب‌پذیر آنان را به مرز خودکفایی نزدیک کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.