طی مراسمی روسا، نواب و دبیران هیات های ورزشی آذربایجان غربی مورد تجلیل قرار گرفتند

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ارومیه ؛ عبدالله چمن گلی مدیر کل ورزش و جوانان در این مراسم که در هتل آریا ارومیه برگزار شد گفت: هیات های ورزشی بازوان قدرتمند فدراسیون ها و ادارات کل ورزش و جوانان در راستای توسعه و گسترش ورزش در بخش همگانی و قهرمانی هستند.

وی اظهار کرد: هم اکنون 48 هیات ورزشی استانی و 632 هیات ورزشی شهرستانی در آذربایجان غربی تحت پوشش این اداره کل فعالیت دارند.

چمن گلی افزود: در سال 95 نخستین رویداد آسیایی در رشته کبدی جوانان از 25 فروردین ماه جاری به میزبانی ارومیه و با حضور 18 تیم آسیایی از 10 کشور در دو بخش زنان و مردان برگزار می شود و این امر مهم سر آغاز خوبی برای استان محسوب می شود.

وی ادامه داد: حمایت های مادی و معنوی استاندار آذربایجان غربی نقش مهمی در میزبانی مسابقات مهم و پیشبرد اهداف ورزشی داشته است به طوری که ایشان بودجه جاری ورزش استان را 10 میلیارد ریال افزایش دادند.

چمن گلی افزود: تلاش هیات های ورزشی و همکاری آنها با مسئولان اداره کل ورزش و جوانان می تواند در سالی که رویداد مهم المپیک را در پیش داریم نقش تاثیرگذاری برای بستر سازی و حضور ورزشکاران و قهرمانان ملی پوش استان در بازیهای المپیک 2016 ریودوژانیروی برزیل دارد.

در این مراسم که با ضیافت شام همراه بود از روسا، نواب و دبیران 48 هیات های ورزشی استان تجلیل بعمل آمد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.