مديركل مديريت بحران استان يزد: آموزش؛ اقدام زيربنايی ستاد مديريت بحران در راستای پیش‌بینی و پيشگيری از حوادث است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  مديركل مديريت بحران استان يزد: آموزش؛ اقدام زيربنايی ستاد مديريت بحران در راستای پیش‌بینی و پيشگيری از حوادث است.
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  محمدحسين امامی مديركل مديريت بحران و كارشناسان آموزش مديريت بحران دستگاه‌های اجرايی استان در اين نشست آموزشی اظهار داشت: در زمان بحران و وقوع حوادث غيرمترقبه حفظ حيات و جان انسان‌ها بسيار بااهميت است.
امامی نقش آموزش را در مديريت بحران‌ها بسيار مهم دانست و گفت: با آموزش است كه می‌توانیم خسارت‌ها و تلفات ناشی از بحران‌ها كاهش دهيم و در برخي موارد نيز با آموزش صحيح از بسياري بحران‌ها و حوادث خطرآفرين جلوگيری می‌شود.

امامي با تأكيد بر اينكه آموزش‌ها بايد كاربردی و اثربخش باشند افزود: در سال جاری توجه ویژه‌ای به برگزاري مانورها خواهيم داشت تا نكات آموزشي داده‌شده در عمل نيز مورد ارزيابی قرار گيرد.
مديركل مديريت بحران استان در بخش ديگري از سخنان خود به وقوع زلزله و چندين پس‌لرزه در سال گذشته در شهرستان بهاباد اشاره و تصريح كرد: در سال جاری آمادگي ستاد مديريت استان در برابر حوادث غيرمترقبه ازجمله زلزله را افزایش‌خواهیم داد و شهرستان بهاباد شهرستان پايلوت ما خواهد بود.
وی در پايان سخنان خود بابیان اينكه اداره كل مديريت بحران استان در حوزه آموزش به‌عنوان سه استان برتر كشور معرفی‌شده است از كارشناسان آموزش اداره كل مديريت بحران استان و ساير دستگاه‌های اجرايي تقدير و تشكر نمود.
 در پايان اين نشست از 6 دستگاه برتر استان در حوزه مديريت بحران و كارشناسان آموزش مديريت بحران دستگاه‌های اجرايي استان با اهداي لوح تقدير تجليل شد.
انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار