مدیر کل دفتر تجاری سازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از احراز صلاحیت بیش 3 هزار شرکت‌ دانش بنیان نسبت به دوران گذشته خبر داد.

اسماعیل قادری فر مدیر کل دفتر تجاری  سازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در گفتگو با خبرنگار  حوزه فناوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان  گفت: معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری همه‌ تلاش  خود را در تبدیل علم به ثروت کرده است ولی باز هم این به عهده‌ی مخاطبان است که در این زمینه تصمیم گیری کنند.

وی ادامه داد: باید به توسعه فرهنگ اقتصاد دانش بنیان، توسعه فرهنگ کار آفرینی و توسعه فن آفرینی توجه  ویژه‌ای داشته باشیم و به سهم اعداد و ارقام در این زمینه و جایگاهی که کسب می‌کنیم بیش از بیش اهتمام داشته باشیم.

قادری فر بیان کرد:3 هزار شرکت‌ دانش بنیان نسبت به دو سال گذشته احراز صلاحیت را کسب کرده‌اند و معاونت علمی در سال جدید نیز توجه زیادی به این مسئله خواهد داشت.

مدیر کل دفتر تجاری سازی معاونت علمی بیان کرد: برای تبدیل علم به ثروت باید اقدامات زیادی صورت گیرد اما معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برای ایجاد دغدغه‌ ذهنی در نخبگان و فناوران به طب رضایت مخاطبان در این عرصه احتیاج زیادی دارد.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.