اصفهان؛

وجود امامزادگان و فرزندانشان در سرزمین ایران از برکات ولایت فقیه است

مشاور رییس ستاد کل نیروهای مسلح در امور حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس گفت: وجود امامزادگان و فرزندان و نوادگان آنها در سرزمین ایران و سایر نقاط جهان یکی از برکات ولایت فقیه است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مرتضی قربانی  ظهر روز چهارشنبه 18 فروردین در آیین سوگواری سالروز شهادت حضرت علی بن امام محمدباقر(ع) و یادواره 150 شهید منطقه اردهال در مسجد امام صادق(ع) مجاور حرم شهید اردهال گفت: ولایت فقیه و مرجعیت دینی دارای عظمت بسیار بزرگی در نظام جمهوری اسلامی است.

وی با تاکید بر اینکه اطاعت از ولایت فقیه بر قشرهای مختلف جامعه واجب است افزود: وجود نظام جمهوری اسلامی به برکت وجود روحانیت و بسیجیان در خط ولایت فقیه است.

به‌گفته‌وی، ایران زمانی که وارد جنگ شد هیچگونه سلاح و مهماتی در اختیار نداشت و  فقط با دست خالی و جانفشانی بسیجیان و رزمندگان بود که توانست در برابر دشمنان ایستادگی کند.

این سردار دوران دفاع مقدس، اظهارداشت: توان نظامی کشور برای دفاع از قرآن و اسلام و ملت امروز به برکت خون شهدا و گوش دادن به فرامین ولی فقیه است که می‌توان افزایش داد.

سردار قربانی، نباید از قدرت خدا هرگز غافل شد زیرا قدرت خدا بود که ایران توانست در زمان جنگ تحمیلی مقابل غرب و شرق و کشورهای حامی صدام ایستادگی و مقاومت کند.

وی، الگوقراردادن سیره شهدا  برای نسل جوان را تاکید کرد و گفت: امروز ما در قبال 11 میلیون و 500 هزار نفر جوان مجرد مسوولیت سنگینی داریم.

سردار قربانی، پرداخت نکردن زکات را دلیل کاهش نزولات جوی دانست و گفت: هرکس عمل صالح و کلام طیب داشته باشد خداوند به او عزت و عظمت عطا می کند.

وی در پایان از کاشان به عنوان شهرستانی نام برد که در زمان جنگ از لشکرهای امام حسین (ع)، نجف، علی بن ابیطالب(ع) و محمدرسول الله "(ص) پشتیبانی می کرد.


انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.