نخستين همایش اسانس ايران در قمصر كاشان برگزار مي شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رييس پژوهشكده اسانس هاي طبيعي دانشگاه كاشان اظهار داشت: اين همايش با همكاري انجمن علمي گياهان دارويي ايران و پايگاه استنادي علوم جهان اسلام همزمان با آغاز برداشت گل محمدي و آغازآيين گلابگيري 21 و22 ارديبهشت امسال در پژوهشكده اسانس هاي طبيعي قمصر كاشان برگزار مي شود.

حسينعلي رفيعي پور هدف از برگزاري اين همايش را برقراري ارتباطات علمي و پژوهشي با مراكز ملي در زمينه‌هاي مختلف گياهان اسانس‌دار، برنامه‌ريزي براي بهره‌گيري موثر از ظرفيت‌ها، تجربيات و پژوهش‌هاي ملي، تبيين، ترويج‌، نهادينه سازي و اصلاح نگرش جامعه نسبت به گياهان اسانس‌دار اعلام کرد.

رييس پژوهشكده اسانس هاي طبيعي دانشگاه كاشان برگزاري نمايشگاه‌ها و جشنواره‌هاي ملي در حوزه گياهان اسانس‌دار، جذب، انتقال و بومي‌سازي علوم و فناوري‌هاي پيشرفته ساير كشورها، پشتيباني از تحقيقات بنيادي، توسعه‌اي و كاربردي اولويت دار و به نمايش گذاشتن صحيح دستاوردهاي متخصصان و فناوران را از دیگر اهداف این همایش دانست.

رفيعي پور با اشاره به ارزيابي مقالات این همایش بدست كميته ای علمي تصریح کرد: از پژوهشگران حوزه‌هاي مرتبط با گياهان دارويي اسانس‌دار در محورهاي مشخص شده دعوت مي‌شود تا مقالات خود را تا تاريخ20 فروردين ماه جاري به دبيرخانه همايش ارسال نمايند.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار