مدیركل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی ازسرانجام موافقت رئیس این سازمان برای تامین 100 درصدی بنزین یورو4 برای امسال در مشهد خبرداد.

موافقت برای تامین 100 درصدی بنزین یورو4 درمشهدبه سرانجام رسیدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازخراسان رضوی، حمید صالحی افزود: با پیگیری های استاندار خراسان رضوی و قول مساعد رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در سفر نوروزی به استان، تامین 100 درصدی بنزین یورو4 در مشهد برای امسال مورد موافقت قرار گرفته است.

وی اظهار كرد: تامین 100 درصدی بنزین مصرفی مشهد با استاندارد یورو4 مستلزم تولید كافی بنزین با این كیفیت در كشور است.
این مسئول بیان كرد: با بهره برداری از پالایشگاه ستاره خلیج فارس طبق قول داده شده، بخش عمده نیاز كشور در بخش بنزین یورو4 تامین می شود و به این ترتیب بحث تامین كامل سهمیه مورد نیاز مشهد نیز به سرانجام خواهد رسید.
مدیركل محیط زیست خراسان رضوی با بیان اینكه هم اكنون 50 تا 55 درصد بنزین مصرفی در مشهد را بنزین استاندارد یورو4 تشكیل می دهد، گفت: روزانه به طور متوسط بیش از یك میلیون و 100 لیتر بنزین با استاندارد یورو4 در مشهد عرضه می شود.
صالحی اظهار كرد: روزانه دو میلیون تا دو میلیون و 300 هزار لیتر بنزین در مشهد مصرف می شود كه در شرایط اوج مصرف به دو میلیون و 800 هزار لیتر در روز هم می رسد.
وی با اشاره به اینكه پالایشگاه ستاره خلیج فارس امسال به بهره برداری می رسد، افزود: این پالایشگاه قابلیت تولید روزانه 30 میلیون لیتر بنزین با استاندارد یورو4 را دارد كه با این میزان نیاز بسیاری از كلانشهرهای كشور تامین می شود.
انتهای پیام//


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.