عضو شورای فنی تیم های ملی کشتی فرنگی کشورمان گفت:به اعتقاد من و در شرایط کنونی بهتر است در رقابت های گزینشی المپیک در کشور مغولستان کشتی گیر دیگری به جای حمید سوریان به میدان رود.

محمد دلیریان در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ضمن بیان این مطلب افزود:حمید سوریان نابغه کشتی ایران و جهان است که باید شأن و جایگاهش حفظ شود و با توجه به روحیه ای که او دارد نباید در شرایط اضطرار و استرس از وی استفاده کرد.
دارنده مدال طلای بازی های آسیایی 1974 تهران تصریح کرد:سوریان مَرد روزهای بزرگ است که 7 مدال طلای جهان و المپیک او گواه این موضوع است و ما باید با هوشیاری در میدانی که هم به نفع خودش و هم به سود تیم ملی باشد از توانمندی این کشتی گیر استفاده کنیم.
وی تصریح کرد:شاید حتی بهتر بود در رقابت های گزینشی که در آستانه قزاقستان برگزار شد هم سوریان کشتی نمی گرفت و فرصت به یک جوان با انگیزه داده می شد اما به هر حال اتفاقی است که رخ داده و ما باید درباره آینده صحبت کنیم.
دلیریان تاکید کرد:برای این که سوریان به عنوان یکی از چهرهای شاخص کشتی فرنگی آسیب  روحی و روانی نبیند بهتر است در رقابت های گزینشی مغولستان که اوایل اردیبهشت ماه برگزار می شود یکی دیگر از فرنگی کاران را در وزن نخست اعزام کنیم تا هم شرایطی فراهم شود که حمید سوریان با استراحت و ریکاوری تمرکز لازم را به دست آورد و هم در صورتی که به هر دلیلی نتوانستیم سهمیه المپیک را بگیریم در رقابت بعدی که اواسط اردیببهشت ماه در کشور ترکیه برگزار می شود وی با آمادگی بیشتر به مصاف حریفان برود،ضمن آنکه در رقابت های ترکیه اکثر مدعیان سهمیه را به دست آوردند و شرایط برای سوریان راحت تر خواهد بود.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار