با وجود پیشرفت‌های فراوان در علم پزشکی، برخی از درمان‌های سنتی و داروهای هومیوپاتی به این نکته اشاره دارند که سوراخ کردن برخی قسمت‌های گوش می‌تواند در درمان برخی بیماری‌ها و اختلالات بسیار موثر باشد.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درمان‌های دارویی هومیوپاتی و طب سوزنی گوش می‌تواند بسیاری از دردها و مشکلات را درمان کردند.

طی تحقیقات و آزمایش‌هایی که تاثیر و نتیجه این درمان‌ها را بررسی کرد و از طب سوزنی گوش برای دردهای میگرنی و سردرد استفاده کرد نشان داد آن دسته افراد که از سردرد و دردهای میگرنی رنج می‌بردند، پس از سوراخ کردن قسمت‌هایی از گوش خود تا حد زیادی دردهایشان التیام یافت.

تاثیر سوراخ کردن گوش بر سردرد و میگرن + عکس

طب سوزنی می‌تواند درد قسمت‌های مختلف بدن را درمان کند. در واقع طب سوزنی در طب فشاری ریشه دارد و در هر دو این درمان‌ها، با استفاده از فشار آوردن به برخی نقاط بدن درد کاهش می‌یابد. تفاوت طب فشاری و طب سوزنی در این است که در طب فشاری از انگشتان استفاده می‌شود و در طب سوزنی از سوزن استفاده می‌شود.

طب سوزنی گوش در غضروف داخلی گوش انجام می‌شود و هنگامی که نقاطی بر روی گوش سوراخ می‌شود، سردردهای مزمن درمان می‌شود زیرا رگ‌های خونی و همچنین سلول‌های عصبی آن نواحی تقویت می‌شوند و اندروفین که کاهش‌دهنده درد است از آن خارج می‌شود و دردها را به طور چشمگیری مهار می‌کند.

منبع: Awesomema

Healthy Food Team

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۴۵ ۱۹ فروردين ۱۳۹۵
جالب بود
آخرین اخبار