وقتی آتشفشان‌ها فوران می‌کنند و مواد مذاب از آن بیرون می‌ریزد صحنه وحشت‌آوری برای مردمی که در آن اطراف هستند ایجاد می‌کند، اما همین مواد مذاب پس از اینکه خنک شد ممکن است تصاویر بسیار زیبا و حتی مکان‌های جالبی ایجاد کند.

به گزارش خبرنگار باشگاه شبانه باشگاه خبرنگاران جوان،وقتی آتشفشان‌ها فوران می‌کنند و مواد مذاب از آن بیرون می‌ریزد صحنه وحشت‌آوری برای مردمی که در آن اطراف هستند ایجاد می‌کند، اما همین مواد مذاب پس از اینکه خنک شد ممکن است تصاویر بسیار زیبا و حتی مکان‌های جالبی ایجاد کند.

در اینجا تصاویر عجیب و زیبایی از ستون‌هایی که مواد مذاب در ایسلند ایجاد کرده‌اند می‌بینیم.

1.    ستون گدازه روی زمین: در تحقیقاتی که در سال 2013 صورت گرفت مشخص شد بر روی زمین‌های ایسلند، نوع خاصی از مواد مذاب وجود دارد که به صورت توخالی و دوار است. خاص بودن آن به این دلیل است که تاکنون این نوع گدازه تنها در اعماق اقیانوس‌های یافت شده نه روی زمین.

محسنی/باشگاه شبانه

2.    اکتشافات اتفاقی: یکی از اساتید دانشگاه بوفالو هنگامی که از تپه‌های گلی در حال عبور بود شاهده وجود مناره‌ای توخالی بود که چشم‌انداز خاص و نقطه نقطه‌ای ایجاد کرد.

محسنی/باشگاه شبانه

3.    جنگ ترول‌ها: ترول شخصیتی فراطبیعی و افسانه‌اس در اساطیر اسکاندیناوی کهن است. البته در خیال پردازی ارباب حلقه‌ها یا هری پاتر هم این ترول‌ها یافت می‌شوند. آن‌ها هیولاهای غول‌پیکری هستند که گفته می‌شود قدرت جادویی دارند ودشمن انسان‌ها هستند.

محسنی/باشگاه شبانه

این موجودات افسانه‌ای در معرض آفتاب سنگ می‌شوند یا می‌ترکند. اما در داستان‌های جدید موجودات کوچکی هستند که می‌توانند آینده را ببینند و تغییر شکل دهند مانند کارتون دلیر.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۲ ۲۰ فروردين ۱۳۹۵
ترول ها چه جالب
آخرین اخبار