مسابقه « تلاوت احسن» با هدف انتخاب برترین قاریان قرآن شمال استان اصفهان به همت موسسه‌امیرالمومنین (ع) کاشان و مشارکت ادارات اوقاف وامورخیریه شمال این استان به میزبانی دارالمومنین کاشان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مدیر عامل موسسه امیرالمومنین علیه السلام کاشان در گفتگو با خبرنگاران گفت:این مسابقه ارتقای سطح کیفی و کمی تلاوت قاریان و قرآن آموزان شمال استان اصفهان ،ایجاد انگیزه در نوجوانان و جوانان ،شناسایی و کشف استعدادها اجرامی‌شود.

حجت الاسلام مجتبی حسن زاده، افزود: ارتقای سطح علمی و عملی، رشد و شکوفایی قرآن‌آموزان نوجوان، ایجاد آشنایی و ارتباط مستقیم عموم مردم و انس هر چه بیشتر با قرآن کریم و مهجوریت زدایی از این کتاب جامع زندگی، مقدمه سازی برای آموزش و اجرای تلاوت های اثر گذار و معنا گرا از دیگر اهداف برگزاری این مسابقه قرآنی است.

وی با اشاره به برگزاری این مسابقه در دو مرحله مقدماتی و نهایی افزود:مرحله مقدماتی به صورت غیرحضوری از طریق ارسال فایل صوتی و مرحله نهایی حضور با قاریان ممتاز و مردم به‌صورت تلاوت حضوری در مراسم اختتامیه اجرامی‌شود.
به‌‌گفته‌وی،
مسابقه « تلاوت احسن» در دو گروه سنی زیر16سال و بالای 16 سال ویژه برادران از شهرستانهای کاشان، آران وبیدگل ،نطنز، اردستان و بادرود برگزارمی‌شود.

مدیر عامل موسسه امیرالمومنین علیه السلام کاشان در ادامه اهدای جوایز ارزنده این مسابقه از قبیل کمک هزینه کربلای معلی،کمک هزینه مشهدمقدس و ده‌‍‌ها جایزه نقدی دیگر را یادآورشد و گفت: ثبت نام برای شرکت در این مسابقه ازطریق ارسال عدد «2 » به سامانه پیامکی به شماره «500024800» از 15 فروردین 95 آغاز شده است.

حجت الاسلام مجتبی حسن زاده، تصریح کرد: مهلت ثبتنام تا پنجم اردیبهشت ماه است که علاقه‌مندان برای دریافت دستورالعمل برگزاری مسابقه می توانند به سایت شهرنهج البلاغه به آدرس«www.shahrenahjolbalaghe.com» مراجعه کنندوجهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 55472801 تماس بگیرند.

وی در پایان با تاکید بر اینکه در سالهای اخیر رشد چشمگیری در زمینه تلاوت منطقه شمال استان اصفهان وجود نداشته و این منطقه در دهه اخیر نتوانسته است قاریانی در سطح ملی و بین المللی تربیت و پرورش دهد گفت:نداشتن خروجی لازم برپایی محافل قرآنی ضرورت هر چه بیشتر این مسابقه و لزوم تغییر در روند اجرای محافل قرآنی است. 



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.