عضو شورای شهر تهران درباره علت تغییر نام ایستگاه متروی چهار راه ولیعصر(عج) توضیحاتی ارائه کرد.

علت تغییر نام ایستگاه چهارراه ولیعصربه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، مجتبی شاکری عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران در دویست و چهل و هشتمین جلسه علنی شورای شهر تهران توضیحاتی درباره علت تغییر نام ایستگاه متروی چهار راه ولیعصر و همچنین سرانجام خانه شهریاران جوان را ارائه کرد.

شاکری به تغییر نام ایستگاه مترو چهارراه ولیعصر اشاره کرد و اظهار داشت: "BBC" خبری درباره تغییر نام این ایستگاه منتشر و اعلام کرده بود، این امر به دلیل اعتراض هنرمندان بوده است.

وی ادامه داد: این در حالی است که تغییر نام فقط به دلیل وجود ایستگاه مشابه دیگری با نام میدان ولیعصر بود و هیچ‌ هنرمندی تاکنون اعتراضی در این خصوص نداشته است.

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران در ادامه اظهارات خود به نامه فرمانداری تهران درباره سرانجام خانه شهریاران جوان اشاره کرد و اظهار داشت: نامه ارسالی فرمانداری فاقد امضا، تاریخ و شماره دبیرخانه است بنابراین از نظر قانونی اعتباری ندارد.

وی ادامه داد: سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران در سال‌های اخیر تعداد نیروهای خود را به 4 هزار نفر رسانده است و جای سؤال است که با افزوده شدن خانه شهریاران جوان به این سازمان، چه سودی عاید شهرداری می‌شود.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.