پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره کسب عنوان بهترین دربی گفت: نشان لیاقت را از مردم گرفتم و این عنوان با ارزش ترین نشان عمرم بود.

پروین: نشان لیاقت خستگی را از تنم بیرون کرد

علی پروین در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، افزود: تقدیر نامه‌های زیادی گرفتم اما عنوانی که دیشب در برنامه نود کسب کردم از مردم گرفتم.

پروین در ادامه عنوان کرد: این عنوان بهترین نشان عمرم بود و پنجاه، شصت سال خستگی را از تنم بیرون کرد، این عنوان شیرین ترین عنوانی بود که کسب کردم.

پروین بیان کرد: در طول دوران حضورم در فوتبال در فوتبال به عناوین مختلف دست یافته بودم، قهرمانی در کسوت بازیکنی و مربیگری ایران و آسیا را در کارنامه ‌ام دارم اما کسب بهترین مربی فوتبال ایران لذت دیگری دارد.

پیشکسوت پرسپولیس اظهار داشت: تشکر ویژه ای از شاگردانم در طول دوران فوتبال می‌کنم که با بازی های خوبشان باعث شدند این عنوان را کسب کنم، دست تک تک کسانی که به من رأی دادند را می‌بوسم و به آنهایی که رأی ندادند احترام می‌گذارم.

وی در ادامه عنوان کرد: این عناوین مسئولیتم را سخت می‌کند که از این به بعد طوری رفتار کنم که بهترین الگو برای جوانترها باشم.

وی درباره قلعه نویی و پور حیدری گفت: پور حیدری همانند برادرم است و احترام فراوانی برای وی قائل هستم و خیلی خوشحال شدم که وی در نظر سنجی حضور داشت چرا که من می‌دیدم که چه زحماتی برای استقلال و تیم ملی متحمل شد.

قلعه نویی و مایلی کهن هم شاگردان خودم بودند و در زمان حضور در تیم ملی زحمات زیادی متحمل شدند به همه آنها خسته نباشید می‌گویم و برایشان آرزوی موفقیت می‌کنم.

پروین درباره شرایط حاکم در پرسپولیس گفت: خوشحالم که پرسپولیس در اوج قرار دارد و بازی هایی را ارائه می‌دهد که هواداران شاد می‌شوند، روزی که پرسپولیس در انتهای جدول بود عنوان کردم که این تیم سهمیه می‌گیرد.


من به برانکو و شاگردانش اعتقاد داشتم اما امروز می‌گویم پرسپولیس قهرمان می‌شود چرا که شاگردان برانکو از روحیه فوق العاده‌ای برخوردار هستند و همین روحیه خوب آنها را به پیروزی می‌رساند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم پرسپولیس چند هفته دیگر جشن قهرمانی را در آزادی برپا کند.

انتهای پیام/

برچسب ها: پروین ، برانکو ، دربی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار