امام جمعه شهردندي نيروي انتظامي را بستر ساز اقتصاد مقاومتي برشمرد و گفت: زمينه برقراري اقتصاد مقاومتي در جامعه وجود امنيت است

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ حجت الاسلام حسيني نسب در ديدار با فرمانده انتظامي شهرستان از تلاش ها وزحمات نيروهاي انتظامي در تامين امنيت مردم در ايام تعطيلات نوروز گفت : تامين امنيت مردم در ايام تعطيلات نوروز که کاري مضاعف براي امنيت و آرامش مردم است کاري بزرگ و با عظمت است که يقينا اجر اين کار با خداي متعال است .

امام جمعه شهردندي با ا شاره به نامگذاري سال جديد به سال اقتصاد مقاومتي از سوي مقام معظم رهبري گفت : لازمه تحقق اقتصاد مقاومتي مديريت مقاومتي است، اگر درون جامعه اقتصاد مقاومتي صورت نگيرد يقينا ما به اقتصاد مقاومتي نمي رسيم يعني آحادي که در اين جامعه و در اين مجموعه قرار دارند بايد باورشان بر اين باشد که مديريت آنها بايد يک مديريت مقاومتي باشد .

حجت الاسلام حسيني نسب تصريح کرد : رمز و راز همه موفقيت ها در اينگونه مديريت هاست و ما اگر اين مديريت را در درون جامعه نداشته باشيم يقينا به همچين توفيقاتي دست پيدا نمي کنيم.

وي نيروي انتظامي را بستر ساز اقتصاد مقاومتي برشمرد و اظهار داشت : زمينه برقراري اقتصاد مقاومتي در جامعه وجود امنيت است و جامعه ناامن هيچ وقت نمي تواند در هيچ عرصه اي حتي در ساده ترين امور موفق باشد.

امام جمعه دندي باا شاره به سخنان مقام معظم رهبري که فرمودند؛ "اقتصاد مقاومتي يعني اقتصاد مصونيت ها، اقتصادي که در درون کشور مي خواهد مصونيت ايجاد کند، صلابت براي مردم ايجاد کند، مسئله توليد را به حرکت در بياورد و مي تواند فشارهاي اقتصادي موجود را بشکند و نياز هاي مردم را تامين کند" گفت : اما در کنار اين مسئله نيازمند به يک مديريت مقاوتي نيز هستيم، مديريتي که در مقابل هيچ فشاري کمر خم نکند و نيروهاي ما چه در ستاد، چه در کلانتري ها و چه در پاسگاه ها نيازمند يک مديريت با صلابت و اثر ناپذيرند .

حجت الاسلام حسيني نسب ، نيروي انتظامي را يکي از عوامل تاثير گذار بر تربيت اجتماعي و رفتار اجتماعي برشمرد و گفت : جامعه سعي مي کند خود را با شما وقف دهد و ما در اين زمينه بايد ببينيم که چگونه عمل کنيم و قطعا اين رفتارها اگر برخوردار از مديريت مقاومتي باشد قطعا اثر گذار تر است .

امام جمعه دندي تصريح کرد : يک پاسگاه با نيروي محدودي که دارد و حتي يک کلانتري با حوزه وسيع و نيروي کمي که دارد ، برخوردار از يک افراد ستادی بسيار دقيقي هستند و همين نظم و دقت آنها مي تواند نواقص آنها را جبران کند .

وي در خاتمه گفت : اگر جامعه ما داراي امنيت است اين به واسطه زحمات و تلاش هاي نیروی انتظامی است .



انتهای پیام/ن


برچسب ها: اقتصاد ، مقاومت ، امنیت ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.