فرصت اشتغال برای ۷۰ خانواده محروم خرمشهری توسط قرارگاه امام رضا(ع) فراهم شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛سرپرست گروه اقتصاد مقاومتی قرارگاه جهادی امام رضا (ع) گفت: ۷۰ خانواده محروم خرمشهری مناطق شلمچه، حفار و مینو شهر مشمول طرح اشتغال‌زایی پرورش مرغ بومی و غاز در قالب درهای اقتصاد مقاومتی شدند.

سحر پرکان افزود: از بهمن‌ماه سال94 با حضور در شهرستان خرمشهر اقدام به شناسایی خانواده‌های محروم اما توانمند در حوزه پرورش مرغ و پرندگان کردیم.

وی گفت: پس از شناسایی خانواده‌ها در مینو شهر، شلمچه، منطقه محرزی و حفار شهرستان خرمشهر گروه جهادی کارشناسان حوزه اقتصاد مقاومتی و اشتغال‌زایی قرارگاه جهادی امام رضا (ع) از 26اسفندماه در این شهرستان مستقر شدند.

سرپرست گروه اقتصاد مقاومتی قرارگاه جهادی امام رضا (ع)، افزود: در این طرح آموزش نحوه تولید و نگهداری گونه ماکیان که با وضعیت جغرافیایی منطقه سازگاری بهتری داشت، خانواده‌ها را در 3قسمت تقسیم‌بندی کردیم، خانواده‌هایی که تاکنون تجربه پرورش پرندگان را نداشتند 25قطعه غاز در اختیار آن‌ها قرار گرفت.

پرکان، گفت: تعدادی از خانواده‌ها پس از احداث جایگاه توسط گروه عمرانی این قرارگاه جهادی بین 100تا 200قطعه غاز و مرغ بومی اختصاص دادیم .

وی افزود: 70خانواده مشمول این طرح شدند که توجیه اقتصادی طرح و سود 5برابری بعد از سه ماه طی یک جلسه برای تمام خانواده‌ها تشریح شد.

سرپرست گروه اقتصاد مقاومتی قرارگاه جهادی امام رضا (ع)، گفت: نظارت و حمایت خود را از این خانواده‌ها ادامه می‌دهیم .

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.