ناظم الشریعه:

رقابت با برزیل حتمی است/ ایران میزبان تورنمتی قدرتمند می شود

سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان گفت: در نظر داریم قبل از بازی با برزیل تورنمنتی 4 جانبه با حضور قدرت های فوتسال در ایران برگزار کنیم.

سید محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت:با توجه به برنامه های تدوین شده و با تغییر در زمان شروع اردوی تیم ملی که قرار بود بیستم فروردین ماه باشد، تیم ملی فعالیت خود را با تشکیل اولین اردو از تاریخ 5 تا 23 اردیبهشت استارت می زند تا شرایط جسمانی و برنامه های تاکتیکی هدف دار تا شروع جام جهانی به مرحله عمل برسد.

با توجه به محدودیت هایی که در کمپ تیم ملی به چشم می خورد قادر نیستسم بیش از 20 ملی پوش به اردو دعوت کنیم اما در این میان مانند گذشته نام کسانی به چشم خواهد خورد که در صد حذفشان از اردو زیاد است اما من برای ساختن آینده فوتسال وافزایش اعتماد به نفس بازیکنان نفرات با استعداد و آینده دار را دعوت خواهم کرد.

طبق برنامه ها هر ماهه اردوی تیم ملی برگزار می شود و در پایان هر ماه نیز یک بازی دوستانه با رقبای قدر خواهیم داشت البته برای ایجاد یک روند صعودی ابتدا با تیم های آسیایی نظیر ازبکستان و تایلند رو به رو خواهیم شد تا در زمان رسیدن به اوج آمادگی رویارویی با تیم های اروپایی و آمریکای جنوبی را داشته باشیم. نامه نگاری برای اجرای این بازی ها انجام شده و دو تیم آسیایی رقیب ایران خواهند بود.

از طرف دیگر انجام دیدار دوستانه مان با برزیل در ایران قطعی است و تنها نامه نگاری های نهایی برای ثبت تاریخ باقی است. شرکت در تورنمنت روسیه نیز جزء برنامه ها بود اما با تغییر شرایط این رقابت ها تا کنون حتمی نشده است البته به منظور جایگزینی این رقابت ها خواهان برگزاری یک تورنمنت با رقبای پرقدرت در تهران هستیم تا با حضور تیم های اروپایی به آمادگی برسیم در خصوص قطعی شدن این مورد طی جلسه هفته آینده با ترابیان و افتخاری بحث خواهیم داشت. این تورنمت در صورت تصویب قبل از رقابت با برزیل و در خرداد ماه برگزار خواهد شد.

دو اردوی خارجی در برنامه داریم

ضمن برگزاری اردوهای داخلی برنامه دو اردوی خارجی نیز داریم که یکی در کشورهای عربی و همزمان با ماه مبارک رمضان تشکیل می شود و دیگری مرداد ماه و در کشوری اروپایی برگزار می شود.

با تاربخ آغاز لیگ مخالفم اما حرفی نمی زنم

با تاریخ برگزاری لیگ مخالفم و خرداد ماه را زمان ایده آل برگزاری آن میدانستم اما نمی توان دیدگاه باشگاهها را نادیده گرفت برای نظرم دلایل منطقی داشتم که یکی از آنها رسیدن تیم ها و بازیکنان به شرایط مطلوب است به خصوص تاسیسات دریایی که باید به مصاف رقبای آسیایی رود اما حالا باید با همین برنامه هماهنگ شد

بازی های پایان لیگ به تعویق می افتد

البته در نظر دارم 2 یا 3 هفته پایانی لیگ را با مساعدت مسوولان به تا پس از رقابت های جام جهانی به تعویق بیندازم.

از فوتسالی ها خواهش می کنم همدل باشند

در پایان درخواستی از تمامی فوتسالی ها دارم.به روزهای خوب این ورزش رسیده ایم و همیشه گفتم کسب این روزها در گرو زحمات و دلسوزی تمام فوتسالی ها بوده من هم در حد و به سهم خودم تمام توانم را به کار گرفته ام تا به قهرمانی برسیم اما باید یادمان باشد روزهای سخت ما در پیش است و تنها با همدلی و یکرنگی می توانیم از آن بگذریم. درست است که اکنون بر بام آسیا ایستاده ایم اما خواهش می کنم همه فوتسالی ها کمک کنند و توقعات را بی جا بالا نبرند همه می دانند که امکانات کمی داریم پس سعی کنیم با یاری هم با امکانات کم و توانایی های بی نظیر بازیکنان به نایج مطلوب برسیم نه اینکه ایراد تراشی کنیم.

انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار