مصرف روزانه بنزين در گلستان 23 درصد افزايش يافته است.



به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛مدير منطقه شركت ملي پخش فرآورده هاي نفتي گلستان با توجه به اینکه ميانگين مصرف روزانه بنزين استان گلستان در ايام نوروز به 1 ميليون و 350 هزار ليتر رسيد،گفت : اين ميزان مصرف نسبت به مدت مشابه سال قبل تغيير محسوسي نداشته اما نسبت به متوسط مصرف روزانه استان 23 درصد افزايش داشته است.

امير بني كريمي افزود : از مجموع 17 ميليون و 600 هزار ليتر بنزين مصرفي در سيزده روز نخست سال بیشترین مصرف مربوط به روز هفتم فروردين با 1 ميليون و 800 و هزار ليتر مصرف و كمترين ميزان مصرف مربوط به روز چهارم فروردين با 1 ميليون و 20 هزار ليتر مصرف بوده است كه به ترتيب از افزايش 64  درصدي و كاهش 7 درصدی نسبت به متوسط مصرف روزانه برخوردار بوده است.

وی ادامه داد: در بازه زماني ياد شده متوسط مصرف نفتگاز در استان 450 هزارليتر بوده كه نسبت به مدت مشابه سال قبل از كاهش 12 درصد برخوردار بوده است.

بني كريمي گفت: ميزان توزيع CNG در تعطيلات نوروزي با متوسط مصرف روزانه 550 هزار مترمکعب، 8 ميليون و 900 هزار مترمكعب بوده است که نسبت به متوسط مصرف روزانه استان 4 درصد کاهش یافته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.