مدير عامل شركت توزيع نيروي برق آذربايجان غربي گفت:از برنامه هاي مهم شركت در سال ۹۵ رساندن ميزان تلفات به ۱۰ درصد است كه تحقق اين امر نياز به برنامه ريزي دقيق و تلاش مضاعف دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ مدير عامل شركت توزيع نيروي برق آذربايجان غربي در سال جديد كاري در جمع كاركنان شركت ضمن تبريك سال نو و ميلاد با سعادت بزرگ بانوي اسلام حضرت فاطمه الزهرا (س) بر ضرورت فعاليت و تلاش مضاعف معاونين ، مديران و كاركنان شركت براي تحقق اهداف و برنامه هاي پيش بيني شده در بخش هاي مختلف تاكيد كرد .

مهندس حميد كاظمي كيا با اشاره به اينكه سال ۹۴ با تمامي فراز و نشيب ها براي ملت ايران سالي توام با موفقيت و در برخي موارد نيز تلخ كامي هايي را بهمراه داشت گفت : به سرانجام رسيدن مذاكرات هسته اي عليرغم بي تعهدي هاي دولت آمريكا و اثبات حقانيت جمهوري اسلامي ايران در برنامه هسته اي براي دنيا به نوبه خود موفقيت خوبي براي ملت ايران به شمار مي آيد .

مهندس كاظمي كيا با اشاره به اعلام سال اقتصاد مقاومتي و اقدام و عمل از سوي مقام معظم رهبري و مسئوليت خطير همه آحاد جامعه و بخصوص مسئولان در تحقق اهداف اين سند مهم اقتصادي خاطر نشان ساخت همه ما در رابطه با تحقق اهداف اقتصاد مقاومتي مسئول بوده و اجراي آن را براي خود يك تكليف ميدانيم .

وي برنامه ريزي براي پيك سايي تابستان امسال ، كاهش تلفات ، كاهش خاموشي ها ، هوشمند سازي شبكه ها و هر اقدامي كه منجر به ارتقاء و بهبود كيفيت در امر خدمات رساني به مردم گردد را گامي در جهت حركت در مسير اقتصاد مقاومتي و اهداف آن عنوان كرد و افزود: از منظر شركت ما اقتصاد مقاومتي اينكه ما سند چشم انداز را كه نقشه راه ، ماموريت ها و اهداف آن تدوين و ترسيم گرديده است با همه توان جهت پياده سازي آن تلاش نماييم .

وی كاهش تلفات در شركت توزيع برق آذربايجان غربي را از موفقيت هاي اين شركت نام برد و افزود: خوشبختانه در سال ۹۴ با تلاش جمعي همكاران عزيز اتفاق خوبي در شركت رخ داد و آن كاهش تلفات بود كه از ۱۶.۸درصد به ۱۱.۸ درصد رسيد و كاهش ۵ درصد تلفات و همچنين كاهش پيك بار به ۱۴۵ مگاوات به نوبه خود كار بسيار بزرگ و عظيم بشمار مي آيد كه توسط مديريت مصرف شركت به انجام رسيد .

مهندس كاظمي كيا با بيان اينكه در سند چشم انداز از جمله سياست هايي كه براي سال ۹۵ پيش بيني شده رساندن ميزان تلفات به ۱۰ درصد است خاطر نشان ساخت تحقق اين امر نياز به برنامه ريزي دقيق و كار و تلاش مضاعف دارد

انتهای پیام/ب

برچسب ها: برق ، برنامه ، تلفات ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.