بالغ بر 807 هزار نوجوان آمریکایی 12 و 17 ساله، نوعی مشکل اعتیاد به مواد مخدر دارند.

به گزارش  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از فاکس نیوز، نزدیک به نیمی از دانش‌آموزان دبیرستانی در آمریکا از مواد مخدر استفاده کرده‌اند.

آمار انستیتوی ملی سلامتی آمریکا حاکی از آن است که 9/48 درصد از دانش آموزان دبیرستانی در آمریکا تا پایه دوازدهم (پیش از اخذ مدرک دیپلم دبیرستان) از یک یا چند نوع مواد مخدر استفاده کرده‌اند.

همین آمار و ارقام نشان می‌دهد که بالغ بر 867 هزار نوجوان آمریکایی بین سنین 12 و 17 ساله، نوعی مشکل اعتیاد به مواد مخدر داشته‌اند.

"جیمیسون مونرو،" بنیانگذار و مدیر یکی از مدارس ویژه در نیویورک - به نام آکادمی نیوپورت - که دارای مراکز درمان اعتیاد و همچنین ناظمان و مشاوران بسیار قوی برای پاک نگهداشتن دانش آموزان از مواد مخدر است، گفت: من خودم در دوران نوجوانی با همین نوع مشکلات مواجه بودم و هر بار که از اعتیاد به مواد مخدر رها می‌شدم ، به محض بازگشتن به محیط مدرسه و به علت در دسترس بودن این مواد خطرناک در آن محیط ، بار دیگر به مواد مخدر معتاد می‌شدم.

از این رو، به تازگی  تصمیم گرفتم مدرسه‌ای را تأسیس کنم که مسئولان آن بتوانند با کمک یکدیگر، دانش آموزان را از اعتیاد به مواد مخدر، برهانند و همچنین مانع معتاد شدن دانش آموزانی شوند که از مواد مخدر استفاده نکرده‌اند.

وی افزود: مطالعات نشان می‌دهد که 85 درصد از کودکان و نوجوانان آمریکایی مواد مخدرِ خود را در محیط مدرسه به ‌دست می‌آورند و از همان اوان نوجوانی دچار اعتیاد به این نوع مواد خطرناک می شوند.





انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۸ ۱۷ فروردين ۱۳۹۵
خودمان چی/؟
آخرین اخبار