رئیس ستاد انتخابات آذربایجان‌شرقی از آمادگی 100 درصدی استان برای برگزاری دور دوم انتخابات خبر داد و گفت: 50 درصد نمایندگان آذربایجان‌شرقی در مرحله دوم مشخص می‌شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ شبستری‌ در جلسه ستاد انتخابات استان اظهار داشت: 50 درصد نمایندگان استان در مرحله دوم مشخص می‌شوند و توصیه می‌کنیم مردم همچنان حضور یابند تا حماسه 7 اسفند را تکمیل کرده و به سرمنزل مقصود برسانند تا دلسوزان نظام و مردم انتخاب شده و از جان و دل در پاسداشت خون شهدا تلاش کنند.

وی افزود: در دور اول انتخابات با هیچ‌گونه تنش و مشکلی مواجه نبودیم و با آرامش کامل انتخابات را برگزار کردیم که دلیل آن تلاش مخلصانه مجریان و بدون سوگیری و جانبدارانه آنها بود و مر قانون به طور کامل به اجرا درآمد تا هیچ‌گونه شائبه‌ای ایجاد نشود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی اذعان داشت: با وجود مشکلات فراوان مالی و پشتیبانی، فرمانداران و مسئولان هیئت‌های اجرایی با درایت و تدبیر آرامش انتخابات را برقرار و امنیت و سلامت انتخابات را تضمین کردند.

شبستری در بخش دیگری از صحبت‌های خود با بیان اینکه سال گذشته حماسه هفت اسفند حماسه بزرگی بود و آنچه مدنظر رهبری برای حضور حداکثری و مشارکت آنها برای تعیین سرنوشت خود بود، تحقق یافت، تاکید کرد: باید نگاه به داخل را تقویت کنیم و از ظرفیت‌های استان به نحو احسن بهره بریم.

این مسئول یادآور شد: در سال گذشته با تکیه بر سند تدبیر و توسعه استان اقدامات مطلوبی صورت دادیم و امسال هم تلاش می‌کنیم با برنامه‌ریزی منسجم‌تر برنامه‌های اقتصادی استان را دنبال کنیم.
 
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.