رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان امنیت و ثبات را لازمه فرایند توسعه کشور عنوان کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛دکتر یداله رجائی در آئین دیدار نوروزی با کارکنان و اعضای هیات علمی واحد زنجان گفت : دست یابی به اهداف کوتاه مدت و بلند مدت دانشگاه آزاد اسلامی در بعد کمی و کیفی نیازمند برنامه ریزی ، انضباط و انسجام دورن سازمانی می باشد و همین عناصر را سرلوحه فعالیت های سال 1395 قرار داده ایم .

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان افزود : پیام نوروزی مقام معظم رهبری با موضوع « اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل » راه روشنی برای اتکا بر توانمندی های داخلی بوده و برای دست یافتن به اهداف شعار سال 1395 نیازمند تلاش مضاعف در عرصه تولید در بخش های مختلف کشاورزی و صنعتی با تکیه بر اقتصاد دانش بنیان می باشیم .

وی با اشاره به وضعیت اقتصاد و تولید در کشور اضافه کرد : در سال 1394 دولت به رغم مشکلات و تنگناهای بسیار توانست بر بسیاری از مشکلات غلیه و تا حدود بسیاری تورم را مهار نموده و از آسیب دیدن بیشتر مردم و اقشار کم درآمد جامعه جلوگیری کرده و در بخش کشاورزی و اقتصادی گام های موفقی بردارد و خدمات مفید و مثبتی ارائه دهد .

رجائی تصریح کرد : تورم مالیات پنهانی است که اقشار کم درآمد و آسیب پذیر به صاحبان ثروت پرداخت می نمایند و در واقع بخش عمده ای از درآمد افراد کم درآمد به جیب اغنیا سرازیر میگردد .

وی ادامه داد : نظام جمهوری اسلامی ایران در جهان و مخصوصا در منطقه بزرگ خاورمیانه که متاسفانه به محل جنگ و ستیز تبدیل شده است جزیره ثبات و آرامش می باشد و این آرامش و ثبات به برکت خون شهدای عزیز و رهبری های مقام معظم رهبری است .

رجائی امنیت و ثبات را لازمه فرایند توسعه کشور عنوان کرد و گفت : امنیت زمینه ساز توسعه در همه بخش های کشور از جمله اقتصاد ، فرهنگ و سیاست است .


انتهای پیام/ن

برچسب ها: امنیت ، ثبات ، توسعه ، کشور ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.