مدیرعامل تیم بسکتبال شیمیدر تهران معتقد است تیمش عصر امروز کار را در آبادان یکسره می‌کند و به فینال سوپرلیگ بسکتبال راه می‌یابد.

امیرحسین صفرزاده به خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان گفت: به یقین امروز بازى جذاب و زيبايى در آبادان برگزار می‌شود. دیداری که از سطح بالایی در سوپرلیگ بسکتبال ایران برخوردار است و تماشاگران از دیدن آن لذت خواهند برد. 

وی ادامه داد: شرايط خوبى براى اين مسابقه داريم و اگر اتفاق خاصى نيفتد بازي هفتمى در كار نخواهد بود و در آبادان به فينال صعود خواهيم كرد. به هر صورت مشكلات ميزبانى فراوانى در مسابقه قبلى كه در آبادان برگزار كرديم وجود داشت كه ما هم به طبع آن تمهيدات و تصميمات لازم را براى اين مسابقه اتخاذ كرده ايم.

مدیرعامل باشگاه شیمیدر تهران درباره ديسكاليفه شدن محمد حسن زاده در دیدار قبلی توضیح داد: بخشنامه فدراسيون بسكتبال پس از پايان دور اول مرحله مقدماتى كاملا مشخص است و نياز به توضيح ندارد. از نظر ما طبق بخشنامه فدراسيون او بايد از مسابقه بعد محروم مي شد. البته اين موضوع را پيگيري نكرديم و به تصميم فدراسيون احترام گذاشتيم. از طرف ديگر واقعيت اين است كه براى ما تفاوتى نداشت و دوست داشتيم آبادان با تيم كامل و تمام قوا در اين مسابقه ظاهر شود تا علاقمندان از تماشاى اين مسابقه نهايت لذت را ببرند. برخى اعضاى كادر فنى تيم آبادان صحبت از قوانين فيبا به ميان آوردند. ما هم از قوانين جديدى كه دوستان به عنوان قوانين فيبا نام برده بودند، استفاده كرديم و اين قوانين نانوشته فيبا را ياد گرفتيم!

صفرزاده اضافه کرد: موضوع اين است طبق قوانين فيبا اصلاً محروميتى براى ديسكاليفه شدن به هر دليلى اعم از دو خطاى فنى يا دو خطاى غيرورزشى وجود ندارد و اين قانون محلى و خاص فدراسيون بسكتبال ایران است كه در صورت ديسكاليفه شدن، بازيكن يا مربى از مسابقه بعدى محروم می‌شوند. به هر حال ما از تصميم فدراسيون تبعيت مي كنيم. 

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار