رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان همدان از انجام یک ‌هزار و920 مأموریت با تلاش کارکنان این مرکز در ایام نوروز خبر داد.

به گزارش خبرنگار انجام بیش از هزار و900 ماموریت اورژانس همدان در ایام نوروزگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ معصومی گفت : از این تعداد مأموریت یک هزار و 266 مورد شهری ، 574 مورد جاده‌ای و هشتاد مورد مأموریت بین مراکز بوده است.


او با بیان اینکه اورژانس 115 در چهل و پنج پایگاه شهری و جاده‌ای در طرح نوروزی امسال به مسافران خدمات‌رسانی کرد ، افزود : سیصدو 50 نفر در ایستگاه‌های سلامت نوروزی به همراه هشتاد و یک دستگاه آمبولانس ، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و یک بالگرد هوایی به هم وطنان خدمات ارائه کردند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان همدان با اشاره به برقراری یازده ایستگاه سلامت نوروزی در استان همدان گفت : در ایام نوروز 778 نفر به این ایستگاه‌های سلامت استان مراجعه کردند که 765 نفر از این بیماران در محل درمان شدند و دوازده بیمار نیز به به بیمارستان اعزام شدند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان همدان خاطرنشان کرد: همدان جزو 24 دانشگاه علوم پزشکی کشور است که از استقرار پایگاه هوایی بهره‌مند است و در ظرف یک و نیم سال اخیر فعالیت هفتاد و دو مأموریت انجام داده است و در ایام نوروز امسال نیز دو مأموریت امداد هوایی نیز عملیاتی شد.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.