تبریز؛

فعالیت یک هزار و 855 شعبه اخذ رای در آذربایجان‌شرقی

استاندار آذربایجان‌شرقی از فعالیت یک هزار و 855 شعبه اخذ رای در دور دوم انتخابات استان خبر داد و گفت: از این تعداد یک هزار و 600 شعبه ثابت و 255 شعبه نیز سیار خواهد بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ جبارزاده در جلسه ستاد انتخابات استان ، اظهار داشت: طبق ارزیابی‌های صورت گرفته استان ما در همه موارد زمان‌بندی تشکیل هیئت‌های اجرایی؛ آغاز کار و برگزاری انتخابات جزو استان‌های موفق محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه هماهنگی بین هیئت نظارت و فرمانداران بی‌نظیر بود، افزود: امید است در مرحله دوم هم شاهد همان صفا و صمیمیت بین عوامل برگزاری و تامین کننده امنیت مرحله اول باشیم و حتی سلامت انتخابات باز هم ارتقاء یابد.

جبارزاده با تشکر ویژه از تمام اصحاب رسانه و خبرنگارانی که لحظه لحظه وقایع انتخابات را منعکس کردند و با صمیمیت و امانتداری اخبار را به سمع و نظر مردم رساندند، خطاب به آنها گفت: بزرگ‌ترین رسالت شما امانتداری و انعکاس واقعی اخبار و رویدادها است و در مرحله دوم انتظار و تقاضای ما ادامه همین روند و البته با شور و نشاط بیشتر است.

استاندار آذربایجان‌شرقی تاکید کرد: ما باید روال ادوار گذشته را که تصور می‌شد در مرحله دوم مشارکت لزوما کاهش می‌یابد را تغییر دهیم و برای مشارکت حداکثری مردم در دور دوم تلاش و تنور انتخابات را گرم نگه داریم.

این مسئول با بیان اینکه در مرحله اول 10 نفر موفق شدند با کسب اکثریت آراء به دور دوم راه یابند و انتخاب 9 نماینده باقی مانده استان به مرحله دوم کشید، متذکر شد: همه 10 منتخب برای ما عزیز هستند هم به خاطر شخصیت فردی و هم به خاطر اینکه منتخب مردم هستند.

وی تاکید کرد: از بین کاندیداها فردی برای ما عزیز است که به قانون و مقررات تمکین کند و همه افراد راه یافته به دور دوم کاندیدا و در حال رقابت با بقیه هستند و در نگاه ما هیچ فرقی با هم ندارند و همگی باید تابع ضوابط و قوانین باشند تا حقی از کسی ضایع نشود.

جبارزاده با اشاره به اینکه شورای تامین در سال 94 در تمام شهرستان‌ها وظایف خود را به نحو احسن انجام دادند، ابراز داشت: باید قبل از ورود به زمان تبلیغات از رفتارهای تبلیغ گونه ممانعت و با تحرکات غیرقانونی برخورد شود تا بازهم حق‌الناس تضییع نشود.
 
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.