سرمربی تیم فوتبال نفت تهران با اشاره به نقش تجربه سید جلال حسبنی در پیروزی مقابل راه آهن گفت:جدال های رو در روی مدعیان در هفته های پایانی لیگ بسیار حساس است و سرنوشت قهرمان لیگ در 2 هفته پایانی مشخص می شود.

منصوریان :کلاس بازی سید جلال نتیجه بازی را رقم زد/ سرنوشت لیگ در 2 هفته پایانی مشخص می شودبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ،علیرضا منصوریان پس از پیروزی یک بر صفر نفت مقابل راه آهن اظهار داشت:در ابتدا از همه خبرنگاران که با وجود کم هوادار بودن 2 تیم نفت و راه‌آهن وقت گذاشته و با تجهیزات کامل در این بازی حضور یافتند، تشکر می‌کنم.

وی افزود: درباره مسائل فنی باید بگویم که با توجه به این که 2 تیم به تازگی از تعطیلات بازگشته بودند کاستی هایی در این بازی وجود داشت که این مسئله طبیعی است، اما هر 2 تیم از جوانان زیادی در ترکیب خود استفاده می کردند و هیچ کدام برتری محسوسی نسبت به حریف نداشت.

منصوریان ادامه داد: به عقیده من  سیدجلال  حسینی  در بازی امروز تفاوت و کلاس بازی خود را نسبت به دیگر بازیکنان نشان داد و توانست با یک ضربه سر استثنایی نتیجه بازی را رقم بزند.

سرمربی تیم نفت تهران خاطر نشان کرد:با توجه به حملات زیادی که بین دقایق 60 تا 80  روی دروازه راه آهن داشتیم می توانستیم 2 گل دیگر نیز به ثمر رسانیم اما خوشحالم که در هر صورت توانستیم برنده بازی شویم. شرایط ما در جدول رده‌بندی لیگ برتر بهبود پیدا نکرد، اما توانستیم جایگاه خود را تحکیم کرده و در ادامه لیگ با صلابت تر کار کنیم.

منصوریان درباره احتمال کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا از سوی نفت گفت: در شش هفته‌ای که تا پایان لیگ باقی مانده تیم‌ها بازی‌های سختی را پیش رو دارند.بازی های رو در روی زیادی بین مدعیان قهرمانی و کسب سهمیه انجام می شود و ما نیز به همین منظور تلاش می کنیم.این دیدار ها در سرنوشت لیگ تاثیرگذار است.

سرمربی نفت بیان کدد: علاوه بر بحث کسب سهمیه، رقابت برای قهرمانی لیگ هم به هفته‌های بیست‌وهشتم و بیست‌ونهم کشیده خواهد شد. می‌توانم پیش‌بینی کنیم تا این هفته‌ها رقابت در بالای جدول بسیار حساس خواهد بود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار