فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: قدرت ایران کشورهای غربی را پای میز مذاکره نشاند.

قدرت ایران کشورهای غربی را پای میز مذاکره نشاند

 به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛  دریادار حبیب الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش در حاشیه مراسم ترحیم والده سردار سلامی و در جمع خبرنگاران در مورد بیانات مقام معظم رهبری اظهار داشت: تا قدرت نداشته باشید با ما مذاکره نکرده و کشورهای استکباری ما را زیر پای خود له می‌کنند اما اگر قدرت داشته باشیم این اتفاق ها رخ نمی‌دهد و آنها  پای میز مذاکره می‌آیند. 

فرمانده نیروی دریایی ارتش  ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران قدرتمندترین کشور منطقه است اما از قدرت خود نه به قصد تجاوز به کشورهای دیگر بلکه به قصد احقاق حق و دفاع از منابع، منافع و مرزهای خود استفاده می نمایند.

وی افزود: من به عنوان مسئول دریاهای کشور هر اقدامی را برای به روزرسانی خود و یگان‌های تحت امرم انجام می‌دهم. ما در نیروی دریایی ناوشکن و زیردریایی می‌سازیم و اژدر و موشک درست می‌کنیم تا توان دفاعی خود را بالا ببریم.

دریادار سیاری در بخش پایانی سخنانش اظهار داشت: همانطوری که مقام معظم رهبری در بیانات خود فرمودند ما توان دفاعی خود را فقط برای دفاع از کیان و نظام جمهوری اسلامی ایران به کار می‌بریم و قصد هیچ تجاوزگری را نداریم این موضوع واقعیتی است که ما با جدیت آن را دنبال می کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار