نفرزاده: بازى هاى دوستانه به سود تيم ملي خواهد بود/ شانس ايران براى صعود زياد است

كارشناس واليبال ايران معتقد است فدراسيون انتخاب هاى خوبى براى بازى هاى دوستانه تيم ملي در آستانه انتخابى المپيك ٢٠١٦ ريو انجام داده است.

فرهاد نفرزاده در گفتگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره شرايط تيم ملى واليبال ايران اظهار داشت: برگزارى اردوى آماده سازى براى ملى پوشان پيش از حضور لوزانو و با هدايت خوان سيچلو قطعا براى تيم ملى مفيد خواهد بود.
وي ادامه داد: شناخت خوب سيچلو از بازيكنان ايرانى و واليبال ايران و از طرفي هم وطن بودنش با لوزانو منجر خواهد شد تيمى تقريبا آماده هم از لحاظ فنى و هم از لحاظ بدنى به سرمربى جديد تحويل داده شود.

نفرزاده با بيان اين مطلب كه تعطيلات بعد از ليگ براى ريكاورى بازيكنان مفيد بوده است، خاطرنشان كرد: زمان خوبى در اختيار ملى پوشان بود كه بتوانند با استراحت و حضور در كنار خانواده هايشان به شرايط خوبى برسند و بانشاط و روحيه بالا وارد اردو شوند. 

سرمربى سابق تيم ملى اميدهاى ايران درباره ديدارهاى دوستانه تيم ملى و برنامه ريزى فدراسيون اظهار داشت:همه چيز بر اساس اصول و هدفمند چيده شده است. تيم هايي كه براى بازى دوستانه تدارك ديده شده است در مسابقات هم هستند و شايد بهتر بود تيم هايي غير از فرانسه و لهستان حريف ايران در ديدارهاى تداركاتى شوند. اما با توجه به شرايط ساير تيم ها اين امكان وجود نداشت و فكر ميكنم اين ديدارها بتواند محك جدى براى ملى پوشان در آستانه حضور در نبرد حساس و سخت انتخابى المپيك باشد. 

نفرزاده ضمن بيان اين مطلب كه شانس زيادى براى موفقيت ايران در مسابقات ژاپن قائل است، اضافه كرد: صعود چهار تيم از گروه ايران بسيار اميدوار كننده است و شانس صعود تيم ما را افزايش مى دهد.

انتهاى پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار