در سال گذشته و تعطیلات نوروز امسال، 13 هزار نفر از اقشار مختلف مردم استان چهارمحال و بختیاری به اردوهای راهیان نور اعزام شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ فرمانده سپاه قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری، از اعزام 13 هزار نفر از اقشار مختلف مردم این استان به اردوهای راهیان نور در سال گذشته و تعطیلات نوروز امسال خبر داد.

سردار رضا محمدسلیمانی افزود: این تعداد در قالب کاروان های راهیان نور دانشجویی، دانش آموزی، بسیجیان،‌ کارمندان، اساتید، طلاب و اقشار مختلف، عازم مناطق عملیاتی سال های دفاع مقدس در جنوب، غرب و شمال غرب کشور شدند.

وی همچنین اضافه کرد: در ایام نوروز امسال بسیاری از مردم استان به همراه خانواده و با وسایل نقلیه شخصی در مناطق عملیاتی و زیارتگاه های شهدا در استان خوزستان حضور یافته و تعطیلات نوروز را به تجدید میثاق با آرمان های شهدا اختصاص دادند.

سلیمانی، استقبال گسترده و پرشور جوانان و نوجوانان و نسل سوم و چهارم از اردوهای راهیان نور را مثال زدنی دانست و با اشاره به تأثیرات معنوی بسیار زیاد این اردوها بر آنان، یادآور شد: جوانان و نوجوانان امروز از طریق اردوهای راهیان نور، واقعیت های هشت سال حماسه و ایثار و رشادت پدران و برادران خود در دوران دفاع مقدس را به خوبی لمس می کنند.

وی تأکید کرد: نسل جوان و نوجوان هم مانند گذشتگان، آماده جانفشانی برای آرمان های انقلاب اسلامی و ولایت است.

انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار