مسئول خانه سرود شهرداری مشهد از اجرای 2000 سرود در ایام نوروز با هدف ایجاد شور و نشاط در بین زائران و گرشگران در مکان های عمومی سطح شهر خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی ،مجتبی ذبیحی با اشاره به اینکه روزانه تعداد ۱۵۰ سرود در ایام نوروز و در اماکن تفریحی و گردشگری مشهد به مدت ۱۵ روز به اجرا درآمد،افزود: این برنامه ها از ۲۸ اسفند تا ۱۳ فروردین به مدت ۱۵ روز در ۳۰ نقطه شهر مشهد از ساعت ۱۵ عصر تا ساعت ۲۰ شامگاه در معرض دید گردشگران قرار گرفت.

وی تصریح کرد:تعداد ۹ گروه سرود در این طرح فعالیت داشتند و نزدیک به یکسال است که خانه سرود در شهرداری مشهد راه اندازی و طرحی جدید به نام «اجرای سرودهای پاتوقی»از بهمن ماه سال گذشته به مرحله اجرا درآمده است.

مسئول خانه سرود شهرداری مشهد ادامه داد:اجرای گروه های سرود در نقاط مختلف شهری از جمله پایانه های مسافربری، بازارهای سطح شهر، خیابان های پر ازدحام، تفرجگاه کوهسنگی و پارک ملت بوده است و این سرودها با مضامین عید نوروز، مهمان نوازی، بهار، امام رضا(ع) و غیره به اجرا درآمدند.

ذبیحی گفت: بازار فردوسی مشهد، بازار ۱۷ شهریور، پروژه آرمان، پروژه امید و بازار مرکزی و کوهسنگی از جمله مکان هایی بودند که بیشترین استقبال را از سوی مردم در اجرای "سرودهای پاتوقی" داشتند.

//انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.