نماینده قروه و دهگلان گفت: برای ورود به مجلس نباید فقط مدرک فوق لیسانس کافی باشد.

ی
به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حامد قادرمرزی در نطق میان دستور امروز صحن علنی مجلس با اشاره به نامگذاری سال از سوی مقام معظم رهبری به نام اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل، گفت: این نامگذاری نشان می‌دهد رهبر معظم انقلاب از مسئولان انتظار دارند در راستای حل مشکلات اقتصادی مردم و ارتقا رشد شاخص‌های اقتصادی اقدام عملیاتی داشته باشند. 

وی با اشاره به اینکه در عرصه سیاست خارجی از وزارت دفاع و به ویژه سپاه پاسداران بخاطر تلاش‌های ارزشمند برای تولید و آزمایش موشک‌ها و تقویت بنیه دفاعی کشور تقدیر و تشکر می‌کنم تصریح کرد: قطعا مجلس شورای اسلامی با تمام توان از تقویت بنیه دفاعی کشور حمایت خواهد کرد.

قادر مرزی با بیان اینکه دیپلماسی دفاعی هوشمندانه یکی از عوامل تولید امنیت ملی است افزود: تولید موشک‌های جدید از مصادیق دیپلماسی دفاعی و در راستای حفظ امنیت کشور است و باید از اقدامات خوب وزارت خارجه تشکر کنم که با اتخاذ سیاست‌های درست باعث استحکام حلقه‌های دفاعی کشور شده‌اند.

نماینده قره و دهگلان بیان داشت: متاسفانه عده‌ای از کشورهای غربی و عربی و حتی ترکیه با این تصور که با تولید و تقویت تروریست می‌توانند به اهداف خود برسند، به تولید و تقویت این گروهک‌ها پرداختند. اما باید بدانند که منافع کشورها و حتی گروه‌های تروریستی بسته به زمان و مکان و اوضاع جهانی تغییر خواهد کرد و در شرایط فعلی تروریست ایستاده خواهد ماند همانگونه که حادثه 11 سپتامبر در سال 2001 و حادثه بروکسل در سال جاری از پیامدهای پویایی تروریسم است.

عضو کمیسیون  عمران با تاکید بر اینکه مبارزه با تروریسم اقدام مشترک جهانی می‌خواهد تصریح کرد: لازم است در آن خصوص به حاکمان ترکیه تذکر بدهم که دست از سیاست‌های غلط خود در عرصه بین المللی بردارند و یقین بدانند که با حمایت از تروریست و داعش فقط برای خود تولید هزینه می‌کنند.

وی با بیان اینکه مقامات ترکیه باید بدانند که بخشی از اراضی این کشور سالهاست که به خاک سپرده شده و امکان احیای آن یک توهم پرهزینه است اظهار داشت: از مسئولان دو کشور ارمنستان و آذربایجان می‌خواهم که مناقشات خود را حل و فصل نمایند و گوش به نصایح شیطانی ترکیه نسپارند.

قادر مرزی در بخش دیگر از سخنانش با اشاره به رد صلاحیتش در انتخابات مجلس دهم گفت: ملت شریف ایران، نمایندگان محترم و اصحاب رسانه بدانید که بنده بعنوان یک روحانی‌زاده و حافظ چند جز از قرآن در انتخابات مجلس نهم بدون هیچ شبهه‌ای تایید صلاحیت شدم. اما قبل از اینکه پایم به مجلس نهم باز شود عده‌ای با جعل صدایم مانع تایید اعتبارنامه‌ام شدند، اما وزارت اطلاعات و شورای نگهبان در خرداد 91 نامه مکتوب دادند که این فایل‌ها تقلید صداست.

نماینده قروه و دهگلان اضافه کرد: خودم جاعل صدایم را پیدا و از وی شکایت کردم و به 3 سال حبس و 74 ضربه شلاق محکوم شد.

وی با بیان اینکه کسی که تقلید صدای من را انجام داده بود یک معتاد است اظهار داشت: یکی از برادران وی 3 سال پیش با تزریق مواد مخدر فوت کرد و یکی از بستگان ایشان به دلیل ترانزیت یک تن مواد مخدر چند سال پیش اعدام شد.

قادرمرزی با بیان اینکه من به اصطلاح نخبه این مملکتم تصریح کرد: بنده 35 مقاله علمی و پژوهشی و سه کتاب دارم اما با گزارشات کذب یک معتاد از صحنه خدمت به کشور محروم شدم.

وی با بیان اینکه همانطور که کسی که می خواهد گواهینامه رانندگی بگیرد از او آزمون می گیرند باید هر فرد پیش از ورود به مجلس نیز آزمون دهد تصریح کرد: برای ورود به مجلس نباید فقط مدرک فوق لیسانس کافی باشد.

قادر مرزی با بیان اینکه باید از کاندیداهای مجلس آزمون آشنایی با قانون اساسی گرفته شود اظهار داشت: من به جرم عدم اعتقاد به اسلام و نظام جمهوری اسلامی ایران در انتخابات مجلس دهم رد صلاحیت شدم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: با وضو به اینجا آمده ام و در محضر قرآن قسم می‌خورم که به اسلام و نظام جمهوری اسلامی ایران اعتقاد و التزام عملی دارم و اگر ده‌ها بار مرا رد صلاحیت کنند بعنوان یک جوان مولود انقلاب که متولد 58 هستم می‌گویم که جانم و اندک آبرویم فدای اسلام و نظام جمهوری اسلامی ایران است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار