به ابتکار مولف کتاب دایره المعارف روابط عمومی ایران، نشان ملی افتخار دایره المعارف روابط عمومی ایران سالانه در تبریز به فعالان روابط عمومی اعطا می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ صبری افزود: به منظور تجلیل و قدردانی از خدمات و تلاش‌های علمی و تحقیقاتی روابط عمومی‌های علمی، پویا، ‌آرمانی و مولد که تولید علمی ناب و خلاقانه در این عرصه داشته‌اند، نشان ملی افتخار دایرة‌المعارف روابط عمومی ایران اعطا می‌شود.

وی افزود: این نشان به منظور ادای احترام و پاسداشت ارزش‌های علمی و عملی روابط عمومی‌ها به روابط عمومی‌های فعال و موفق تقدیم خواهد شد و بالطبع روابط عمومی‌هایی که به دلایلی خود را از سایر روابط عمومی‌ها ممتاز می‌کنند و صاحب ویژگی‌های علمی خاصی هستند، شایسته تقدیر و تجلیل بوده و همین عاملی برای رقابت و تلاش بیشتر بین کارشناسان و مدیران روابط عمومی‌های سراسر کشور شده و خلاقیت و رقابت و توفیقات علمی را در روابط عمومی‌ها موجب می‌شود و نشان ملی افتخار شامل حال آنها خواهد شد.

صبری گفت: این نشان علمی هر سال در 27 اردیبهشت ماه که سالروز جهانی روابط عمومی و ارتباطات است به 10 نفر درسطح ملی به کسانی که در عرصه روابط عمومی علمی کاری بدیع و خلاقانه انجام داده باشد، توسط کمیته علمی مرکز تدوین و نشر دایره المعارف روابط عمومی ایران در تبریز، دیار اولین‌ها شناسایی و اعطا خواهد شد.

مولف کتاب دایره المعارف روابط عمومی ایران تصریح کرد: هدف از اعطای این نشان علمی و ملی شناسایی برجستگان علمی روابط عمومی ایران و تجلیل و تقدیر از تولیدکنندگان فکر و اندیشه ناب با محتوای علمی روابط عمومی و کمک به تحقق جنبش نرم‌افزاری کشور که از دغدغه‌های مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای هست و کمک به بومی‌سازی علم روابط عمومی و ترغیب و تشویق دانش پژوهان عرصه روابط عمومی به ابداع و خلاقیت و نوآوری است.

براساس این گزارش، مجموعه دایرةالمعارف روابط عمومی ایران برای اولین بار در آسیا و جهان اسلام در 1500 مدخل در دو زبان فارسی و انگلیسی مدت 10 سال توسط حمید صبری ستاره علمی روابط عمومی ایران در حال تدوین و تالیف شده که در نوع خود در جهان بی‌نظیر است و نشان ملی افتخار روابط عمومی از برکات آن است.
 
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.