مدیر امور آبفای شهر جوانرود گفت: در سال گذشته 16 طرح ازمحل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری، شامل طرحهای عمرانی و جاری در شهرستان جوانرود به انجام رسیده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ غفار صالحی با اشاره به اتمام تعدادی از این طرح ها افزود: تعداد دیگری از این طرح ها با پیشرفت مناسبی در حال اجراست که ازجمله آنها تصفیه خانه فاضلاب می باشد که با پیشرفت فیزیکی 40 درصد در حال انجام است که امیدواریم با تامین اعتبار بموقع تا پایان سالجاری به بهره برداری برسد.

وی با اشاره به بهره مندی 100 درصدی جمعیت شهری این شهرستان از خدمات آب و فاضلاب گفت: منبع تامین اب شهرستان جوانرود از چشمه غار کاوات، قنات هلانیه، چاه بله زین و چاه سر دم است.

صالحی با بیان اینکه تعداد کل مشترکین آب 12 هزار و 428 و تعداد مشترکین فاضلاب این شهر 12هزار 134 فقره است افزود: 683 فقره تعویض کنتور های فرسوده و معیوب، 875 فقره واگذاری انشعابات آب و فاضلاب به مشترکین و یک هزار و 399 مورد رفع حوادث و اتفاقات در شبکه های اصلی و فرعی آب و فاضلاب صورت گرفته است.

وی گفت: 1416 مورد استاندارد سازی انشعابات آب و فاضلاب ، 9014 مورد کلرسنجی آب ، 134 کیلومتر شستشوی شبکه های توزیع و خطوط انتقال ، 5 باب شستشوی مخازن ذخیره آب ، 682 مورد احداث و لایروبی، همسطح سازی و تعویض دریچه منهول فاضلاب ، 11 فقره شناسایی انشعابات غیر مجاز و 562 مورد پیمایش ملک به ملک مشترکین از دیگر فعالیت های این امور در سال 94 است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.