پارسال از 25 عنوان کتاب نویسندگان بروجردی در مرکز اسناد و شناسایی مفاخر این شهرستان رونمایی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛٥٦ درصد از کتب رونمایی شده در موضوعات ادبی، ١٢ درصد معارف، ١٢ درصد علمی، هشت درصد هنری ، هشت درصد درسی و چهار درصد متفرقه بودند.

این تعداد کتاب فقط مربوط به کتب منتشر شده ای است که به همت نویسندگان به مرکز اسناد و مفاخر بروجرد اهدا یا ارسال شده است لذا تعداد کتب منتشر شده نویسندگان بروجرد بیش از این تعداد می باشد.

نویسندگان با اهدای یک نسخه از کتب خود به دفتر مرکز اسناد و شناسایی مفاخر بروجرد واقع در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد در راستای غنی سازی بانک اطلاعات مؤلفان و بانک اطلاعات کتب نویسندگان شهرستان گام بردارند.

مرکز اسناد و مفاخر بروجرد که بیش از چهار هزار نسخه مدرک فرهنگی و هنری شامل کتاب، عکس، دست نوشته، اسلاید و فیلم دارد تاکنون توانسته است در این بخش آثار و کتب بیش از ٢٣٣ نویسنده، مترجم و مؤلف بروجردی را شناسایی و فرم های مفاخر را برای آنان تکمیل نماید.

در این مرکز بیش از ٦٩٠ عنوان در قالب ٩٧٤ جلد کتاب از ٢٦٣ نویسنده بروجردی به ثبت رسیده است که غنی کردن آن نیازمند توجه، همکاری و مساعدت تمام شهروندان، هنردوستان و مردم فرهنگی و فهیم بروجرد است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.